کد خبر: ۱۵۱۰۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
روح الله حسینیان:
برخی از اصحاب فتنه به مراسم تحلیف دعوت شده اند اما مجلس حضور این افراد را برنخواهد تافت.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار هم اندیشی گفت :آقای روحانی جزء تعریف اصلاح طلبی نمی گنجد و در عمل هم وقتی که جریان تیر سال۷۸ پیش آمد ،بعد از بیانات مقام معظم رهبری ، در دانشگاه بر علیه جریان وابسته به اصلاح طلبان  سخنرانی کرد.

وی تصریح کرد:  آقای روحانی هیچ سنخیتی با اصلاح طلبان ندارند ,در بحث سیاسی و اقتصادی هم از نظر مصداقی با اصلاح طلبان همخوانی ندارد هرچند که بعضی از اصلاح طلبان برای سهم خواهی آقای روحانی را اصلاح طلب می دانند.

حسینیان با اشاره به دعوت برخی ازاصحاب فتنه برای مراسم تحلیف توسط  اطرافیان آقای روحانی گفت: برگزاری  مراسم تحلیف بر عهده مجلس می باشد و حتماً این  مسئله با مجلس باید هماهنگ شود .

وی  خاطرنشان کرد: مجلس بدون شک حضور این افراد را بر نخواهد تافت.

حسینان با اشاره به تلاش برخی اصلاح طلبان برای منتسب کردن آرای حجت الاسلام روحانی به جریان اصلاحات گفت:  این مسئله  نه عقلاً و نه تحقیقاً درست نیست و استدلالی هم برای این موضوع  وجود ندارد.

وی ادامه داد: جریان موسوم به  اصلاحات  بیشتر به خاطر سهم خواهی و تحمیل افراد خودشان این بحث ها را مطرح می کنند البته این موضوع مربوط به همه اصلاح طلبان نمی شود چون در بین آنان افراد متدینی هم وجود دارد که چارچوب نظام را قبول دارند .

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از اصلاح طلبان  در دوره ای که قدرت را در دست گرفتند در کشور برای افراد مقابل خودشان جو اختناق ایجاد کردند و مانند اپوزیسیون عمل کردند در صورتیکه با سازوکار همین نظام سرکار آمده بودند.

وی با اشاره برخی اقدامات ساختارشکنانه جریان اصلاحات گفت: برخی از این افراد حتی در مجلس هم تحصن کردند و این افراد قطعاً در کابینه آقای روحانی نباید حضور داشته باشند .

حسینیان تاکید کرذ: آقای روحانی جزء اصلاح طبلان به حساب نمی آید و در تجلی شعار اعتدال نباید از اصلاح طلبان افراطی استفاده بکنند.

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: اولین جایی که شعار اعتدال باید  خود رانشان در معرفی کابینه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها