کد خبر: ۱۵۰۹۴۳
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
در مسابقه دوم نیز استقلال و پاراگ به مصاف هم رفتند که در این بازی جذاب پاراگ با درخشش عادل فردوسی پور ٣-١ استقلال را از پیش رو برداشت. فردوسی پور در این مسابقه گل دوم پاراگ را به زیبایی وارد دروازه استقلال کرد

چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام ستاره ها با برگزاری دو مسابقه در مجموعه سبز ولنجک پیگیری شد که طی آن پرسپولیس حریف خود را شکست داد و استقلال مقابل هم تیمی‌های عادل فردوسی‌پور مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر در این شب از رقابت ها پرسپولیس که با ترکیب رضا جباری، سهراب انتظاری، مهدی تارتار، حسین عبدی و حسن خان محمدی پای در جام ستاره ها گذاشته اند با گلزنی سهراب انتظاری و سعید نعیم آبادی ٢-١ قهرمان دوره گذشته، پدر خوب را شکست داد و شش امتیازی شد.

در مسابقه دوم نیز استقلال و پاراگ به مصاف هم رفتند که در این بازی جذاب پاراگ با درخشش عادل فردوسی پور ٣-١ استقلال را از پیش رو برداشت. فردوسی پور در این مسابقه گل دوم پاراگ را به زیبایی وارد دروازه استقلال کرد. با نتایج به دست امده در گروه یک جام ستاره ها پرسپولیس ٦ امتیازی شد و استقلال و پاراگ ٣ امتیازی هستند. بدین ترتیب مسابقه پنجشنبه استقلال و پرسپولیس در جام ستاره ها حساسیت دو چندانی پیدا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها