کد خبر: ۱۵۰۷۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۳۱ تير ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که حقش است در تیم ملی حضور داشته باشد.

به گزارش 598،اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره  شایعه اعلام لیست 45 نفره تیم ملی اظهار داشت: پس از اینکه  این موضوع را شنیدم، حالم گرفته شد چون حقم بود در این لیست قرار داشته باشم. نمی‌دانم چطور در لیست حضور ندارم در حالی‌که فصل گذشته آمار گلزنی‌ام از برخی بازیکنان بیشتر بود.

وی افزود: به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم اما می‌توانستم حداقل در لیست 45 نفره قرار داشته باشم. سال گذشته در بیشتر بازی‌ها برای فولاد به میدان رفتم و به نظر خودم بازی‌های خوبی انجام دادم. ضمن اینکه سهمیه فولاد در تیم ملی باید بیشتر می‌شد. فرزاد حاتمی اگر به تیم ملی دعوت شده به دلیل بازی‌هایش در استقلال بوده است.

مهاجم تیم فولاد خوزستان با اشاره به عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: شرایط در اهواز برای هر بازیکنی سخت است. بازیکنانی که به اینجا می‌آیند باید خیلی چیزها را تحمل کنند مخصوصا آب و هوا را. باشگاه فولاد متکی بر بازیکنان جوان است و بازیکنانی را که در نقل و انتقالات سروصدا می‌کنند جذب نمی‌کند.

شریفات با بیان اینکه 80 درصد تیم فصل گذشته فولاد حفظ شده تصریح کرد: دو بازیکن برزیلی و 4 بازیکن داخلی به جمع فولاد اضافه شده‌اند که می‌توانند در فصل جاری به ما کمک کنند. فرزاد حاتمی در نیم‌فصل دوم فصل گذشته برای استقلال خوب کار کرده  و از وی انتظار می‌رود در فولاد نیز خوب کار کند. همه بازیکنان و هواداران فولاد نیز به حاتمی کمک می‌کنند. امیدوارم بازی‌هایی که فرزاد حاتمی و عباس محمدرضایی در استقلال انجام داده‌اند در فولاد نیز به نمایش بگذارند.

وی درباره شرایط خودش گفت: شرایطم خوب است و پس از مصدومیتی که در بازی با استقلال داشتم دو ماه است به شرایط ایده‌آل رسیده‌ام. از لحاظ بدنی آماده‌ام و امیدوارم از همان بازی اول در لیگ نمایش خوبی داشته باشم.

مهاجم فولاد خوزستان درباره بازی هفته اول  با سپاهان عنوان کرد: سپاهان از پرسپولیس و استقلال بهتر یارگیری کرده است.  بازی‌های فولاد و سپاهان همیشه جذاب بوده و به دل همه فوتبال‌دوستان نشسته‌ است.

شریفات با اشاره به حضور آرش افشین، مجتبی جباری و علی حمودی در سپاهان که پیش از این با آنها هم‌بازی بوده، اظهار داشت: کری خواندن جذابیت‌های قبل بازی را زیاد می‌کند. پیش آمده در زمین به دفاع حریف بگویم 2،3 بار دریبل‌تان می‌زنم تا به شما شوک وارد شود! با این حال کری اصلی در زمین است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی‌که با آنها هم‌بازی بودم بازیکنان بزرگی هستند. فکر کنم افشین برای بازی با فولاد انگیزه‌ بالایی داشته باشد. قطعا او دوست دارد خودش را نشان دهد ولی بداند مقابل ما کار راحتی ندارد. علی حمودی دفاع راستی است که خیلی نفوذ می‌کند و با توجه به اینکه من در گوش چپ یا راست بازی می‌کنم اگر مقابل علی حمودی قرار بگیرم نمی‌گذارم کارش را به راحتی انجام دهد!

مهاجم فولاد در پایان درباره شرایط سخت آب و هوایی اهواز گفت: هوا در اهواز واقعا گرم است و صبح که بیدار می‌شویم اغلب مشغول بازی پلی‌استیشن و xbox هستیم تا ساعت 8 شب شود  و در تمرین حاضر شویم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها