کد خبر: ۱۵۰۷۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۳۱ تير ۱۳۹۲
شایعات فعلی در محافل خصوصی و نزدیک به باشگاه به شدت ضد و نقیض است.منابعی که تا دیروز با قدرت از ماندن نکو در استقلال می گفتند حالا با همان قدرت جواد را به تراکتور وصل می کنند.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – سوالی که  پس از شنیدن اخبار و حاشیه های مربوط به نکونام به گوش می رسد این است که آیا خود نکونام،قلعه نویی و فتح اله زاده می دانند می خواهند چه کنند چون اخبار به گوش رسیده برخلاف این را نشان می دهد.

معادله استقلال و نکونام یک معادله سه مجهولی است که حل کردن هیچ کدام از مجهولات به صورت تنها امکان ندارد.

حل شدن این مساله تنها یک راه دارد.هر سه در یک اتاق پر از پول بنشینند و بعد حرف بزنند.جواد تا پولش را نگیر سر تمرین نمی رود.امیر تا جواد سر تمرین نیاید با او مشکل دارد و فتح اله زاده تا این دو باغ هم خوب نباشند نمی تواند با خیال راحت دنبال پول جواد بدود.هیچ راه دومی وجود ندارد.تنها این سه نفر باید در یک اتاق دربسته اجماع کنند.  و البته با پول نقد...

موضع جواد نکونام مشخص است.می خواهد در استقلال بماند اما اول پولش را می خواهد.پول سنگین و کمرشکنی که تهیه اش حتی کار فتح اله زاده نیست و به همین دلیل برای تهیه آن یک لشکر آدم جمع شده اند و هنوز پولی جور نشده.پولی که باید هفته های قبل پرداخت می شد و نشد و برحجمش مدام افزوده شد.

موضع امیر قلعه نویی هم مشخص است.او هم جواد را می خواهد و هم از جواد دلخور است.از یک طرف نکونام را می خواهد و به بازی او اعتقاد دارد و از طرف دیگر به شدت از او دلخور است که چرا پس از دوبار جلسه گذاشتن با او سر تمرین نیامده.

موضع فتح اله زاده که اتفاقا در این مورد روزه سکوت گرفته و اصلا حرفی هم نمی زند مشکوک است.او نکونام را می خواهد اما منتظر توافق او و امیر قلعه نویی است. این جور مواقع فتح الله زاده معمولا خیلی سریع وارد عمل می شد اما مشخص نیست که چرا در این مورد دست روی دست گذاشته . شاید به خاطر مبلغ زیاد قرارداد نکونام است ! اگر چه گروهی در تلاش هستند که در رسانه ها این خبر را پخش کنند که فتح الله زاده مشکل مالی سر قرارداد نکونام ندارد اما به نظر می رسد که این طور نباشد . نکونام برای فصل جدید 2 میلیارد می خواهد و از فصل قبل هم 70 درصد نزدیک به یک میلیارد و 200 طلب دارد .

باید دید تکلیف چیست.بازیگران سناریوی جواد نکونام و استقلال از هم دور به نظر می رسند.برگزاری یک جلسه مشتر ک سه نفره بسیار بعید است و کسی نیست که این سه را با یک تماس  به هم نزدیک کند.منصور خان پورحیدری هنوز در سکوت و تردید به این اتفاقات نگاه می کند.کجایی منصور خان؟

اینکه نکونام قرار است امروز تصمیم بگیرد یک حرف است و اینکه این تصمیم را می گیرد حرف دیگر.هر چه نباشد او از این امروز ها زیاد داشته.لیگ چند روز دیگر آغاز می شود و کاپیتان تیم ملی هنوز تصمیمش را نگرفته.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها