کد خبر: ۱۵۰۷۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۳۱ تير ۱۳۹۲
مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي کريمي و دايي با هم هيچ مشکلي ندارند و اين حق سرمربي است که بازيکن را بر اساس سليقه انتخاب کند.
محمد پنجعلي در گفت وگو با پانا، با اشاره به وضعيت پرسپوليس، اظهار کرد: خدا را شکر تا الان همه چيز خوب پيش رفته است و بازيکنان آماده انجام بازي مقابل تراکتور هستند. اردوها و بدنسازي و بازيهاي تدارکاتي خوبي پشت سر گذاشتيم که مي تواند در کوران مسابقات به ما کمک کند.

وي افزود: در اين مدت فقط يکي دو بار براي پرسپوليس حاشيه درست کردند که اين موضوع خوب مديريت شد. بالاخره بايد مواظب حواشي بود چون مدام دور و بر تيم از اين دست حواشي هست و نبايد اسير آنها شد.

مديرتيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شکست هاي اين تيم مقابل سايپا و فولاد تصريح کرد: نتيجه بازي تدارکاتي براي مربي و کادر فني اهميتي ندارد چون براي پيدا کردن ارنج تيم، نقاط ضعف و قوت و ارزيابي بازيکنان است. اصلا هم تهديد به جريمه از سوي باشگاه صحت ندارد اما بايد بيشتر مواظب باشيم. اين شکست ها تلنگر خوبي براي تيم بود.

پنجعلي با اشاره به بازي اول پرسپوليس مقابل تراکتور گفت: بازي جذابي خواهد شد. هميشه رويارويي اين 2 تيم خوب بوده است. هر 2 تيم از يک خانواده هستند و تقابل قشنگي خواهد شد. البته بازي کيفيت خوبي نخواهد داشت چون تازه تيم ها از بدنسازي خارج شدند و بدن ها هنوز سنگين است. حضور برخي پرسپوليسي ها در تراکتور باعث جذابيت شده است.

وي در خصوص تقابل دايي و کريمي تاکيد کرد: نمي دانم کريمي بازي مي کند يا نه اما فوتبال حرفه اي شده است و بايد حرفه اي فکر کرد. تماشاگران هم حرفه اي فکر کنند. اين مسائل بايد در فوتبال عادي شود. کدام اختلاف؟ ما دنبال اختلاف مي گرديم. مربي اختيار دارد طبق سليقه و تفکر خود اقدام به جذب بازيکن کند و ديديد کريمي هم راحت تيم ديگري را انتخاب کرد.

مدير تيم پرسپوليس افزود: نتيجه اين بازي قابل پيش بيني نيست اما امتياز گرفتن در بازي اول خيلي حياتي است و مي توانيم با اولين برد روي روال عادي بيافتيم. کار ما البته سخت تر است چون انتظارات از ما بالاست.

پنجعلي گفت: خيلي ها متاسفانه دنبال اين هستند تا به حواشي دامن بزنند. پرسپوليس براي همه بازي ها دنبال 3 امتياز است و همه بازيکنان آماده هستند. ما به عنوان ميزبان طبيعي است که مقابل تراکتور 3 امتياز را بگيريم. شناخت نصف و نيمه اي هم از آنها داريم. تيم خوبي به نظرم بسته شده است و اگر براي ما حاشيه درست نکنند، مي توانيم 2 جام بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها