کد خبر: ۱۵۰۵۶۱
زمان انتشار: ۰۸:۱۹     ۳۱ تير ۱۳۹۲
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 41 سارق و کشف 46 خودرو و موتورسیکلت مسروقه در طرح پیشگیری از سرقت روز شنبه در پایتخت خبر داد.
سرهنگ خانچرلی با اشاره به جزئیات اجرای این طرح گفت: در این عملیات 41 سارق بازداشت، 30 دستگاه خودرو و 16 موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این اقدام به موقع که تیم‌های عملیات معاونت عملیات این یگان حضور داشتند، طرح کنترل و سرکشی از محل‌های جرم‌خیز به منظور پاکسازی، دستگیری متهمان و کشف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت مسروقه از ساعت 9 صبح روز شنبه در محدوده کلانتری‌های زیر مجموعه سرکلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت، اجرا شد که طی آن کلیه نقاط جرم‌خیز، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.
خانچرلی تاکید کرد: در این راستا، 30 خودروی مسروقه و 16 موتورسیکلت مسروقه کشف و طی بررسی‌های انجام شده 41 سارق لوازم داخلی خودرو، زورگیر و سارق خودرو، سه توزیع‌کننده موادمخدر شناسایی و در عملیات‌های ضربتی بازداشت شدند که در بازرسی از وسایل همراه آنها 15 قبضه سلاح سرد، مقادیری موادمخدر و تعدادی لوازم داخلی خودروهای مسروقه کشف و ضبط شد.
رئیس‌ پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی نیز، گفت: طرح امنیت محله محور براساس درخواست شهروندان و تدابیر رئیس پلیس تهران بزرگ به اجرا درآمده و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها