کد خبر: ۱۵۰۴۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۳۰ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت، برای پیوستن کاپیتان تیم ملی به تراکتورسازی با او صحبت کرده است ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره وضعیت پیوستن نکونام به تراکتورسازی عنوان کرد: "با او صحبت‌هایی کرده‌ام ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست."

وی هم‌چنین درباره وضعیت تیمش در آستانه دیدار برابر پرسپولیس گفت: حالا که نزدیک شروع لیگ هستیم لازم بود که تمرین‌ها را پشت درهای بسته برگزار کنیم، چون این کار از چند جنبه به سود ماست. مهم‌ترین فایده‌اش این است که تمرکزمان بالا می‌رود. خدا را شکر وضعیت تیم در حال حاضر خوب است و بازیکنان ما با انگیزه بالای خود منتظر بازی با پرسپولیس هستند. مصمم هستیم که با انجام بازی بزرگ و خوب نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره میزان هماهنگی بازیکنان جدید این تیم گفت: هماهنگی چیزی نیست که توقع داشته باشیم ظرف یک یا دو هفته کامل شود. فعلا تمرکز زیادی روی ایجاد هماهنگی بازیکن‌های جدید داریم.

به گزارش ایسنا، از کرمان خبر می‌رسد که چند تن از لیدرهای باشگاه مس در جریان تمرین این تیم، مجتبی تقوی و دستیارش را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند!

جلالی دراین‌باره گفت: نمی‌دانم جریان دقیقا چه بوده است اما باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود. باید سطح اطلاعات هواداران را بالا ببریم و برایشان برنامه داشته باشیم. منظورم فقط هواداران مس نیست که در مجموع می‌گویم. هواداران را باید به حساب آورد و جایگاه ویژه‌ای برایشان در نظر گرفت. آنها حرف‌هایی دارند که باید به تیم و باشگاه منتقل شود. بنابراین باید کانال‌های ارتباطی مشخصی برای این منظور وجود داشته باشد.

جلالی در پایان این را هم گفت که هواداران تراکتورسازی امتیاز ویژه‌ای برای این تیم محسوب می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها