کد خبر: ۱۵۰۳۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۳۰ تير ۱۳۹۲
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید اگر قرارداد کریم انصاری‌فرد با تراکتورسازی در مهلت قانونی ثبت نشده باشد، او نمی‌تواند در هفته اول لیگ برای تیم تبریزی بازی کند.
به گزارش 598 به نقل از مشرق، حضور کریم انصاری فرد مقابل پرسپولیس به دلیل ثبت نکردن قرارداد او با تراکتورسازی در مهلت قانونی نقل و انتقالات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در تاریخ بیستم تیر که آخرین روز نقل و انتقالات بود از انتقال انصاری فرد به تراکتورسازی خبری نبود. روز بعد در رسانه‌ها این خبر منتشر شد که انصاری‌فرد می‌خواهد به تراکتورسازی برود و با این تیم قرارداد هم بسته است. او یک روز بعد یعنی 22 تیر به تبریز رفت و قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد، اما مهاجم فصل گذشته پرسپولیس قرارداد خود را با تیم تبریزی در مهلت قانونی نقل و انتقالات نبسته است.

انصاری فرد در شرایطی می‌توانست خارج از مهلت قانونی نقل و انتقالات با تیم دیگری قرارداد ببندد که بازیکن آزاد باشد اما او با پرسپولیس قرارداد داشته است.

در قرارداد انصاری‌فرد با پرسپولیس ذکر شده بود که اگر دو طرف توافق کنند، این قرارداد فسخ می‌شود، اما مهاجم جوان تراکتورسازی هیچ برگه فسخ قراردادی از پرسپولیس نگرفته و بنابراین قراردادش با این باشگاه ایراد دارد.

شهبازی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در این رابطه به ایسنا گفت: هنوز قراردادهایی که باشگاه‌ها ثبت کرده‌اند به دست سازمان لیگ نرسیده است. زمانی که قراردادها برسد ما تاریخ آنها را چک می‌کنیم، اما اگر تاریخ قرارداد انصاری‌فرد بعد از مهلت قانونی باشد، او نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها