کد خبر: ۱۵۰۳۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۳۰ تير ۱۳۹۲
پس از حضور علي دايي اولين بازيکني که زمزمه حضورش در ليست مازاد شنيده شد همين بازيکن بود.
به گزارش 598 به نقل از 90،پس از حضور علي دايي اولين بازيکني که زمزمه حضورش در ليست مازاد شنيده شد همين بازيکن بود.عادل کلاه کج هافبک سابق پرسپوليس و حال حاضر استقلال خوزستان، از اتفاقاتي که در اين تيم برايش رخ داده ناراحت است و هنوز هم نتوانسته آن اتفاقات را فراموش کند.
* بالاخره توانسته‌اي اتفاقاتي که در پرسپوليس برايت رخ داد را فراموش کني؟
فراموش کردن آن اتفاقات واقعا سخت است.با تصميم خود گل محمدي به پرسپوليس آمدم ولي آنطور که بايد و شايد به بازي گرفته نشدم.پس از آن هم که ليگ به پايان رسيد مرا آنطور بلاتکليف گذاشتند.چرا بايد با من يک چنين برخورد‌هايي مي‌شد؟ به هر حال زمان مي‌برد تا آن اتفاقات را فراموش کنم.
* بالاخره دايي تورا نخواست يا اينکه با مديران باشگاه به توافق نرسيدي؟
نه با دايي مشکل داشتم و نه با رويانيان.اصلا بحث نخواستنم مطرح نبود.عده اي از دوستانم و عوامل باشگاه از پشت به من خنجر و زير آبم را پيش دايي زدند و آنها را به خدا واگذار کرده‌ام. بايد بگويم که از شيريني خيلي ناراحت هستم.يکي از کساني که باعث جدايي ام شد همين آقا بود.بابت کارهايي که اين شخص در حقم کرده هيچ وقت از او نمي‌گذرم.
* نمي‌خواهي اسمي از آنها ببري؟
اگر بخواهم از آنها اسم ببرم مجبور مي‌شوم خيلي از صحبت ها را در خصوص شان مطرح کنم صحبت‌هايي که با عنوان شدن آنها اين افراد نابود مي‌شوند.حرف بزنم طوري آبرويشان مي‌رود که مجبور مي‌شوند کاسه کوزه شان را جمع کنند و از فوتبال بروند اما به خاطر خانواده شان اين کار را نمي کنم چون من مثل آنها بي وجدان نيستم.
* يعني علي دايي به حساب حرف اين افراد بود که تو را نخواست؟
خب خيلي دخيل بود. شايد اگر زيرآبم را نمي زدند حالا در پرسپوليس بودم.
* شرايط استقلال صنعتي چطور است؟
براي آماده سازي جهت حضور در مسابقات ليگ برتر، زمان و فرصت کافي داشتيم و فکر مي‌کنم که خيلي خوب توانسته ايم خودمان را براي مسابقات فصل جديد آماده کنيم.
فکر مي‌کني تيم تازه واردتان بتواند در فصل جديد حرف‌هايي براي گفتن داشته باشد؟
دنبال اين نيستيم که زنگ تفريحي براي حريفان مان باشيم. مي‌خواهيم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.حتي هيچ بعيد نيست که بتوانيم آسيايي هم شويم.
* به نظرت کمي اغراق و بزرگنمايي نکردي؟
اصلا اغراق نيست چرا که تيم‌مان را مي‌شناسم. استقلال خوزستان اين توانايي را دارد که بتواند در ليگ سيزدهم خودش را آسيايي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها