کد خبر: ۱۵۰۲۵۳
زمان انتشار: ۰۴:۲۹     ۳۰ تير ۱۳۹۲
بازي نمادين و غيررسمي ميان دو تيم ملي فوتبال سال ۱۹۹۸ و تيم ملي فعلي فوتبال كشورمان نيمه تمام ماند!
به گزارش ايرنا، اين بازي نمادين و غيررسمي كه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقيقه امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد، پس از انجام نيمه نخست و همچنين برگزاري مراسم طولاني تقدير و تجليل از پيشكسوتان فوتبال و بهترين هاي فوتبال و فوتسال كه بيش از يك ساعت به طول انجاميد، به دلايلي نامعلوم نيمه تمام ماند و ادامه نيافت!
ديدار نمادين و غيررسمي دو تيم ملي فوتبال كشورمان (تيم ملي جام جهاني سال ۱۹۹۸ فرانسه و تيم ملي راه يافته به جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل) در حالي نيمه تمام به پايان رسيد كه با استقبال ضعيف تماشاگران مواجه شد.
* پيش از اين اعلام شده بود رييس جمهوري در ورزشگاه آزادي تهران از افتخارآفرينان فوتبال تجليل خواهد كرد ولي محمدرضا رحيمي معاون اول رييس جمهور در سخناني اعلام كرد كه رييس جمهور به دليل كار زياد و خستگي و افت فشار خون نتوانسته است در ورزشگاه حاضر شود.
* در ميان دو نيمه بازي دو تيم ملي فوتبال، از اعضاي تيم ملي فوتبال كه توانسته اند به جام جهاني برزيل صعود كنند، تقدير به عمل آمد.
* از بازيكنان تيم هاي ملي فوتسال مردان و زنان ايران كه در رقابت هاي داخل سالن آسيا به مقام قهرماني و نايب قهرماني رسيده بودند، تقدير به عمل آمد.
* مراسم تقدير آنقدر طول كشيد كه بازيكنان دو تيم در وسط زمين چمن ورزشگاه آزادي دراز كشيده و برخي خوابشان برده بود!
* هنگام تقدير از فوتباليست ها، تقدير كنندگان و مسوولان در بالاي سكو قرار داشتند كه بهتر اين بود آنها در مكان همسطح با بازيكنان از آنان تجليل مي كردند.
* كمتر از پنج هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي تهران حضور يافته بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها