کد خبر: ۱۵۰۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۰۸ تير ۱۳۹۰
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی "دعواها، تهمت‌ها و بدگویی و تفرقه میان کسانی که تا دیروز دست در دست یکدیگر در زندان‌های طاغوت مشغول مبارزه بودند" را زیبنده نظام ندانست. به نظر می رسد منظور اصلی آقای هاشمی از این جمله نوع برخورد نظام با سران فتنه 88 باشد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آقای هاشمی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم عید سعید مبعث که با حضور جمعی از علما و فضلای شهرهای تهران، کرج برگزار شد با ذکر آیاتی از قرآن خطاب به پیامبر(ص) در اوج پیروزی‌ها و فتوحات اسلام مبنی بر مراقبت بیشتر و تاکید بر اینکه تفرقه در قرآن در کنار عذاب‌های الهی می‌آید و خداوند می‌گوید زمانی که در اوج قدرت هستید، همیشه باید مراقب باشید و فریب دنیا را نخورید خاطر نشان کرد: زمانی که در اوج هستیم باید در دام لغزش‌ها نیفتیم و خودخواهی و تمامیت‌خواهی می‌تواند زمینه‌ساز شکست‌های بزرگ باشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین در این مراسم با ذکر گوشه‌هایی از مناقب و فضائل پیغمبر اسلام، تصریح کرد : تاریخ صدر اسلام به ویژه دوران صدارت پیغمبر(ص) سراسر درس و عبرت برای آیندگان است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به برخی مسائل کشور، افزود: دعواها، تهمت‌ها و بدگویی و تفرقه میان کسانی که تا دیروز دست در دست یکدیگر در زندان‌های طاغوت مشغول مبارزه بودند زیبنده نظام اسلامی نیست و این نقطه همان جاست که خداوند نیازمند مراقبت توصیه می‌کند.

ایشان با اشاره به انتخابات آینده مجلس گفت: نیروهای سیاسی کشور باید به این موضوع به عنوان فرصتی برای خدمت به اسلام، کشور و مردم نگاه کنند و دیدگاه حذفی به جای بیان نکات مثبت خود، زیبننده مسلمان نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه و در پاسخ به پرسش یکی از حاضران در خصوص آتش‌سوزی در ساختمان قدس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تاکید کرد : فیلم و عکس واضح فردی که مرتکب این آتش‌سوزی شده در اختیار نیروهای انتظامی، حفاظتی و اطلاعاتی کشور قرار گرفته است و مجمع تشخیص مصلحت نظام با روشن شدن ابعاد موضوع، در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را صورت خواهد داد.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار به مناسبت ایام خجسته مبعث مراسم مولودی‌خوانی انجام شد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین رستگاری به ذکر جایگاه و ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اسلام برای حاضران پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
زيبنده مسلمان است اگر نامه اي را براي ولي امر خود بنويسد و در آن سلام نباشد؟
بابا دم خروس رو باور كنيم يا قسم حضرت عباس رو
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها