کد خبر: ۱۵۰۲۲۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۲     ۳۰ تير ۱۳۹۲
محمود احمدی نژاد به دلیل خستگی سفر به عراق و "افت فشار خون و زانو درد" نتوانست در مراسم تقدیر از تیمهای ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به پیشنهاد محمود احمدی نژاد امشب دیداری نمایشی میان تیمهای جام جهانی 98 و 2014 برگزار شد؛ دیداری که بهانه ای بود برای تقدیر از تیمهای ملی فوتبال ایران.

اما بزرگترین غایب این مراسم محمود احمدی نژاد بود. رییس جمهور قرار بود امشب در این مراسم حاضر شود و حتی برای دقایقی پیراهن تیم جام جهانی 98 را بر تن کند ولی به جای احمدی نژاد، معاون اول او در مراسم تقدیر حاضر شد. محمدرضا رحیمی درباره غیبت رییس جمهور گفت: برای تقدیر از قهرمانان به اینجا آمده ایم تا به نمایندگی از سوی دکتر احمدی نژاد رییس جمهور محبوب کشورمان را مراسم تقدیر به جا بیاوریم. در ایام نزدیک قدر هستیم. قدر از کلمه تقدر به معنای اندازه گیری است. اندازه گیری از قهرمانانی که پرچم ایران را به نمایش در آوردند و پرچم سه رنگ افتخارآمیز ایران را به اهتزاز.

وی افزود: دکتر احمدی نژاد که پیشنهاد دهنده برگزاری این مراسم بود به خاطر کار سنگین فراوان در سفر اخیر، خستگی و افت فشار قند و درد زانو نتوانستند در این مراسم شرکت کنند. به همین خاطر به بنده و دکتر عباسی ماموریت دادند از فوتبالیستهای عزیز که شانزده سال پیش افتخار آفرینی کردند و همچنین تیمهایی که اخیرا دل مردم را شاد کردند، تقدیر به عمل بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها