کد خبر: ۱۵۰۰۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۲۹ تير ۱۳۹۲
براي انجام يك بازي دوستانه آبرومند فراهم كردن مقدمات برپايي چنين ديدارهايي حداقل يك ماه زمان لازم است چون پس از تامين محل بازي‌ تازه بحث موافقت نيروي انتظامي براي تامين امنيت اين ديدار و موافقت شوراي تامين استان براي بلامانع بودن اين رويدادتازه بايد چند حامي براي بازي دست و پا كرد كه با پول نقد جلو بيايند و بتوانند هزينه انجام اين مهم را تامين كند.
براي انجام يك بازي دوستانه آبرومند فراهم كردن مقدمات برپايي چنين ديدارهايي حداقل يك ماه زمان لازم است چون پس از تامين محل بازي‌ تازه بحث موافقت نيروي انتظامي براي تامين امنيت اين ديدار و موافقت شوراي تامين استان براي بلامانع بودن اين رويدادتازه بايد چند حامي براي بازي دست و پا كرد كه با پول نقد جلو بيايند و بتوانند هزينه انجام اين مهم را تامين كند.
حالا تصور كنيد روابط عمومي فدراسيون تنها پنج روز قبل از تاريخ اين بازي درخصوص انجام اين رويداد به اجماع رسيده‌‌اند تا به دنبال فراهم كردن مقدمات بازي دوستانه بين منتخب تيم‌ملي 98 و منتخب ملي‌پوشان 2014 باشند. وقتي قرار شد اين بازي برگزار شود و خبرش به رسانه‌‌هاي گروهي رسيد برآن شديم تا با ملي‌پوشان 98 فرانسه ارتباط برقرار كنيم تا بدانيم كسي براي حضور در اين بازي به آنها دعوتنامه رسمي داده و يا حتي با يك تماس شفاهي اين موضوع به اطلاع آنها رسيده است تا بتوانند برنامه‌هاي خود را براي روز ديدار دوستانه هماهنگ كنند يا نه.
البته روابط عمومي فدراسيون مي‌‌تواند ادعا كند از مدت‌‌ها پيش درخصوص اين بازي با نيروي انتظامي و شوراي تامين هماهنگي كرده است ولي با توجه به عدم تماس با كادرفني و بازيكنان دوران 98 فرانسه يك پاي كار لنگ مي‌‌زند. غيبت نماد 98 فرانسه
احمدرضا عابدزاده نماد غيرقابل انكار تيم‌ملي 98 فرانسه بود كه با درخشش فوق تصور در ديدار با استراليا باعث و باني صعود بزرگ و ناباورانه آن زمان بود و در دو ديدار پاياني مرحله گروهي جام‌جهاني هم حضورغيرقابل انكاري داشت و جالب اينكه در شرايطي بايد اين ديدار دوستانه به انجام برسد كه عقاب آسيا در سواحل كاليفرنيا به سر مي‌‌برد و تا همين يكي، دو روز پيش و قبل از اعلام رسمي اين خبر روحش هم از اين ماجرا اطلاع نداشت.
***
نيما نكيسا: در تهران به سر مي‌‌برد و با وجود اينكه در گفت‌وگو با ما از انجام چنين بازي ابراز خوشحالي كرد اين واقعيت را هم پنهان نكرد كه هيچكس با وي تماس نگرفته و چنين وضعيتي غيرقابل باور است.
پرويز برومند: دروازه‌بان ملي‌پوش آن زمان حالا از محيط فوتبالي دور افتاده و تصور اينكه بتواند به عنوان يك دروازه‌بان ملي‌پوش سابق درون دروازه بايستد دور از ذهن است هر چند كه فعلا در تهران به سر مي‌‌برد و دسترسي به وي آسان خواهد بود.
علي دايي: در مورد علي دايي همه چيز روشن و عيان است چرا كه فعلا سرمربيگري پرسپوليسي‌ها را پذيرفته و در صورتي كه تمايل داشته باشد!؟ مي‌‌تواند در اين بازي شركت كند.
مهدي پاشازاده: مدافع اسبق استقلال و تيم‌ملي آن روزها حالا از جنجال فوتبال دور است و سعي دارد زندگي بدون دغدغه‌اي داشته باشد البته اگر بعضي‌ها بگذارند!
محمد خاكپور: فعلا قصد عزيمت به آمريكا ندارد اما به صراحت از غيبتش در اين بازي نمادين با نود حرف زد و اعلام كرد به خاطر اينكه دوست ندارد از وي استفاده ابزاري شود به محل انجام اين ديدار نخواهد رفت.
نادر محمدخاني: مدافع قوي هيكل و مستحكم آن دوران تيم‌ملي حالا ساكن لندن در كشور انگلستان است و ظاهرا تا به حال اصلا براي فوتبال ايران دلتنگ نشده كه حتي در جريان مسافرت‌هايش به ايران براي چند دقيقه هم كه شده در جمع فوتباليست‌ها حاضر شود و تجديد خاطره كند.
جواد زرينچه: مدافع سال‌هاي دور آبي‌پوشان كه دليل ضعف مدافعان جوان‌تر از خودش در سن 35 سالگي مجددا به اردو دعوت شده بود بازي‌هاي قابل قبولي داشت و خاطرات دوران اوج فوتبالش را دوباره زنده كرد حالا جواد زرينچه در ياسوج زندگي مي‌‌كند و مربي تيم شهرداري اين شهر در ليگ يك است.
مهدي مهدوي‌كيا: ستاره جناح راست تيم‌ملي 98 همين فصل گذشته از فوتبال خداحافظي كرد خداحافظي كه با درد و دلخوري همراه بود ولي بهر روي فعلا در تهران است و طبعا مثل بقيه با وي هم تماسي گرفته نشده و دعوتنامه‌اي هم دريافت نكرده است.
بهنام سراج: در زمان بازي‌هاي تيم‌ملي 98 وي مهاجم سر پنجه پرسپوليس بود كه از نفت آبادان به اين تيم ملحق شد تا با حضور در جمع بزرگان راه تيم‌ملي‌اش هموار شود البته اين مهاجم ساكن آبادان در بازي‌هاي جام‌جهاني حتي يك دقيقه هم فرصت عرض اندام نداشت و انگار به نيمكت ذخيره‌ها چسبيده بود.
عليرضا منصوريان: منصوريان در حال حاضر مسئوليت تيم‌ملي اميد كشورمان را دارد كه در اوقات فراغت با كارلوس كي‌روش همكاري مي‌‌كند! پس طبعا منصوريان در تهران و در دسترس است.
حميد استيلي: هنوز گل زيبايش به تيم‌ملي آمريكا از اذهان پاك نشده است اين مربي جوان فعلا با سمت مدير تيم‌هاي پايه پرسپوليس كج‌دار و مريز رفتار مي‌ كند تا بلكه اعتماد يكي از مديران تيم‌هاي مطرح را به خود جلب كند و مجددا در كسوت مربيگري روي نيمكت بنشيند.
مهرداد ميناوند: بعد از پايان فوتبالش سراغ تجارت رفت و حالا در يكي دو محل پر رفت و آمد پايتخت مغازه دارد تا از اين راه امرار معاش كند.
ستاره همداني: هافبك خلاق آن روزها تيم ملي 98 با حضور تعدادي بزرگان فوتبال به وي زمان داده نشد تا در اين آوردگاه جهاني خودي نشان دهد ولي به هر روي فعلا به عنوان چندمين كمك مربي قلعه‌نوعي در استقلال فعاليت مي‌‌كند و در يك قدمي مسئولان برگزاري اين بازي به سر مي‌‌برد.
علي لطيفي: ديگر مهاجمي كه فرصت عرض اندام در تيم‌ملي پيدا نكرد لطيفي بود، كسي كه حالا به عنوان مربي تيم‌هاي پايه با استقلال همكاري مي‌‌كند.
كريم باقري: حضور موثر اين مدافع هافبك در جام‌جهاني 98 كه هيچ در همه جاي فوتبال احساس مي‌‌شد و ساليان درازي در فوتبال ايران آقايي كرد حالا هم فعلا يكي از همكاران باشگاه پرسپوليس است و طبعا براي غيبت احتمالي‌اش عذر و بهانه‌اي وجود نخواهد داشت.
خداداد عزيزي: غزال تيزپاي فوتبال ايران حالا يك مربي با هوش با كمي چاشني حاشيه است كه فعلا با تيمي همكاري نمي‌‌كند ولي بر حسب اتفاق شنيديم حتي ديروز از مشهد به تهران آمده است منتهي نه براي حضور در اين بازي كه مورد تاييد عزيزي نبود.
سيروس دين‌محمدي: يك اكيپ از بازيكنان هم‌بازي امير قلعه‌نوعي عنوان دستيارانش وي را در هدايت استقلال همراهي مي‌‌كنند كه سيروس هم جزء همين دسته است و مي‌‌تواند در غياب بعضي‌ها يكي از بازيكنان تيم‌ملي 98 باشد.
نعيم سعداوي: نعيم سعداوي حالا هم مربي تيم‌هاي خوزستاني است ولي خوب بهر روي در اين عرصه هنوز نتوانسته به سطح اول برسد و مثل دوران بازي‌اش حضور درخشاني داشته باشد.
افشين پيرواني: سرمربي تيم بافق يزد كه موفق شد اين تيم را به ليگ يك راهنمايي كند در حال بررسي پيشنهادات رسيده است و فعلا كه توافقي نشده تا اين حرفه را در فوتبال ايران ادامه دهد.
علي‌اكبر استاد اسدي: مدافع با مزه و پرحرف و حديث آن روزها حالا جسته و گريخته در ميان اهالي فوتبال است و معمولا بعد از يك مدت غيبت و سكوت با يك مربي شروع به همكاري مي‌‌كند و اين دور تسلسل كه تا به حال ادامه داشته است.
رضا شاهرودي: كمك مربي افشين پيرواني همان شاهرودي مالديني است كه حالا مثل پيرواني به انتظار نشسته تا دوباره دعوت به كارشود منتهي وي بي‌‌كار و در تهران است لذا نبايد براي حضورش در تيم‌ملي 98 فرانسه مانع خاصي وجود داشته باشد مگر اينكه....!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها