کد خبر: ۱۵۰۰۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۹ تير ۱۳۹۲
صحبت هاي امروز سرمربي استقلال نشان داد اختلافات نکونام و استقلال هنوز حل نشده و نمی‌توان با قاطعیت از حضور این بازیکن در جمع آبی‌ها صحبت کرد

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مثل اینکه این بار حاج آقا شوالیه فوتبال توانسته پول نکونام را جور کند. پولی که به کاپیتان تیم ملی پرداخت می شود تا به او ثابت کنند که می خواهندش و نازش را می کشند. جواد نکونام فردا قرارداد خود را با استقلال نهایی می کند. او نه مشکلی و ادعایی با بازوبند کاپیتانی دارد و نه به رفتن فکر می کند. تماس مقامات سیاسی ورزشی با او کاپیتان تیم ملی را از رفتن به امارات منصرف کرد. او حالا آماده است تا با حضور در تمرینات استقلال کار خود را آغاز کند.


برطرف شدن مشکل نکونام حالا فقط یک مشکل و شایعه را باقی گذاشته. دلخوری امیر از او که البته شایعه نیست چون مصاحبه امیر و موضع گیری اش علیه نکونام سبب شد تا دوباره حرف و حدیث ها در این باره زیاد شود.  شاید اگر قرار بود تصمیم نهایی را امیر قلعه‌نویی بگیرد هفته‌ها قبل قید استفاده از نکونام را می‌زد اما سرمربی استقلال مایل نیست با اتخاذ چنین تصمیمی خودش را رودرروی هواداران قرار بدهد.


قلعه نويي در بخشي از صحبت هايش گفته: «من از نکونام واقعا دلخورم چون پارسال شرایط خوبی نداشت که به استقلال آمد. آن زمان خودش تلاش کرد ما هم کمکش کردیم و رسیدیم به اینجا اما نمی دانم این کارها یعنی چه و این قضایا چیست که مطرح می شود. من سه هفته پیش با جواد ناهار خوردم و گفتم از این اخلاق هایت دست بردار. البته اینها مسائل درون خانوادگی است و نمی شود وارد جزئیاتش شد اما به نکونام گفتم بروید با مهدی رحمتی مثل دو تا مرد حرف هایتان را بزنید و بعد بیایید سر تمرین. ایشان با مجموعه استقلال قرارداد دارد اما نمی دانم چرا این کارها را می کند. واقعا برای من عجیب است. ایشان سه هفته قبل با خود من جلسه داشته و کاپیتان تیم ملی است. از طرفی بارها با آقای فتح الله زاده جلسه گذاشته اما نمی دانم این اتفاقات چیست که می افتد. در هر صورت ایشان جزو این مجموعه است و اگر بود ما در خدمتش هست. اگر هم نبود و هر جا رفت برایش آروزی موفقیت می کنیم.»


البته بخشی از حرف های امیر قلعه نویی به علت بی اطلاعی اش از شرایط قرارداد بستن نکونام بود. علی فتح الله زاده و معاونش سید مهدی علوی بلافاصله پس از عقد قرارداد به مشهد رفتند و نتوانستند آن طور که باید اطلاعات قرارداد را به امیر برسانند.


اما نبايد از عمق اختلافات بين قلعه و جواد نيز غافل بود. هفته گذشته علیرضا منصوریان تلاش کرد قلعه‌نویی و نکونام را به هم نزدیک کند. او با قلعه‌نویی هماهنگي کرد که کاپیتان تیم ملی را به بهانه افطاری به خانه سرمربی استقلال ببرد تا همه چیز همان جا تمام شود. قلعه‌نویی از این طرح استقبال کرد اما نکونام ملاقات با قلعه‌نویی در خانه او را نپذیرفت. او پیش از این هم گفته بود که خودش را بازیکن باشگاه می‌داند و دوست ندارد برای گرفتن حقش به شخص خاصی نزدیک شود.


سال گذشته در حالی که اختلاف فرهاد مجیدی و قلعه‌نویی بسیار حاد به نظر می‌رسید، مجیدی قبل از امضای قرارداد با استقلال به منزل قلعه‌نویی رفت اما نکونام این نقشه را نپذیرفت. رد پیشنهاد حضور در افطاری قلعه‌نویی به شدت این مربی را دلخور کرده است.


در هر صورت نکونام مطابق اعلام دوستان نزدیکش فردا با استقلال کار جدی خود را آغاز خواهد کرد. مشکل مالی او از سوی باشگاه حل شده و حالا دیگر مشکلی برای شرکت نکردن در تمرینات ندارد اما نباید تا مدت‌ها انتظار برخورد صمیمانه‌ای را بین این دو داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها