کد خبر: ۱۵۰۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۸ تير ۱۳۹۰
نشست خبري رئيس مجلس شوراي اسلامي كه با حضور نزديك به ۵۰ نفر از نمايندگان رسانه‌هاي استان اصفهان برگزار شد، با حواشي كم و بيش جذابي همراه بود.

به گزارش فارس از اصفهان، در اين نشست شهردار، معاونان شهردار، رئيس شوراي شهر اصفهان و مديركل ميراث فرهنگي استان اصفهان به همراه تني چند از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در استان اصفهان حضور داشتند.

*‌ تأخير ۴۰ دقيقه‌اي در آغاز نشست خبري
قرار بود نشست خبري رأس ساعت ۱۶ و ۳۰ آغاز شود كه با تأخير ۴۰ دقيقه‌اي رئيس مجلس اين نشست در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقيقه آغاز شد.

*‌ خوشحالم مي‌بينم اصفهان فضاي رسانه‌اي گسترده‌اي دارد
رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از قرائت قرآن كريم و اعلام برنامه‌ها توسط مجري و تاكيد او بر اينكه هر فردي تنها يك سؤال بپرسد، گفت: از اينكه اصحاب رسانه در اصفهان بدنه قوي دارند خوشحالم.
پس از اين سخنان كوتاه خبرنگاراني كه توسط مجري نامشان ذكر مي‌شد يكي يكي سؤالات خود را مي‌پرسيدند و علي لاريجاني در مدت زمان تقريباً كوتاهي سعي در پاسخ دادن به تمام سؤالات داشت.


رئيس مجلس شوراي اسلامي در واكنش به سؤال خبرنگار خبرگزاري ايسنا درباره اينكه اين بار از كدام حوزه نامزد شركت در انتخابات آتي مجلس خواهيد شد؟ با خنده و به شوخي گفت: ترجيح مي‌دهم اين بار نه از تهران و نه از قم، بلكه از اصفهان كانديد شوم، اما از آقاي فولادگر مي‌ترسم!
رئيس شوراي شهر اصفهان هم پس از اين صحبت رئيس مجلس گفت كه در خدمت شما هستيم آقاي دكتر!

*‌ وي در واكنش به اين حرف يكي از خبرنگاران كه گفت با توجه به اينكه در روزهاي پاياني مجلس هشتم هستيم، با تعجب گفت: روزهاي پاياني؟! اگر براي ما برنامه‌اي داريد بفرماييد!
لاريجاني پس از سؤال خبرنگار فارس كه دو سوال عنوان كرد و ساير خبرنگاران هم به همين ترتيب شروع به پرسيدن دو تا سه سؤال شدند، گفت: ظاهراً قاعده گذاشته‌ايد هر كدامتان دو سؤال بپرسيد.

*‌ لاريجاني پاسخي به فارس نداد
پس از پايان اين جلسه كه در حدود ۵۰ دقيقه به طول انجاميد خبرنگار فارس هنگام خروج علي لاريجاني در ميان محافظان وي از او پرسيد كه نظرتان در مورد عملكرد خبرگزاري فارس چيست كه لاريجاني تنها به خنده‌اي بسنده كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها