کد خبر: ۱۴۹۷۶۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۲۸ تير ۱۳۹۲
گروه "we divest" از سال 2010 کمپین خود را برای فشار به صندوق بازنشستگی تیا-کریف برای تحریم شرکتهایی که از اشغالگری اسراییل و همکاری در پروژه های شهرک سازی در کرانه باختری سود می برندآغاز کرده است.
آمریکائیان معترض به سیاستهای رژیم اشغالگر قدس از شرکت بیمه‌گذاری"صندوق بازنشستگی آمریکا"خواستند تا سرمایه‌های خود را از شرکتهای حامی اشغالگری خارج کند.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از مرکز رسانه ای بین المللی خاورمیانه (imemc) همزمان با سالروز نشست سهامداران شرکت بیمه‌گذاری "تیا-کریف" آمریکا در کارولینا فعالان چندین سازمان حقوق بشر از جمله کمپین تحریم (we divest) علیه این شرکت تظاهرات کردند و از مدیران این صندوق خواستند تا سرمایه گذاری در شرکتهایی که از اشغالگری اسرائیل وهمچنین شهرکسازی دراراضی فلسطینی سود می‌برند از جمله ویولا و کاترپیلار، را متوقف سازد.
پیشتر صندوق بازنشستگی تیا-کریف آمریکا بدرخواست گروه «کمپین تحریم جهانی اسرائیل» (BDS)، نام شرکت "کاترپیلار" (فروشنده ماشین‌آلات سنگین ساختمانی به اسراییل) را از گروه سرمایه‌گذاری صندوق خود حذف کرده بود.
گروه "we divest" از سال 2010 کمپین خود را برای فشار به صندوق بازنشستگی تیا-کریف برای تحریم شرکت کاترپیلار و شرکتهای دیگری که از اشغالگری اسراییل و همکاری در پروژه های شهرک سازی در کرانه باختری و سرزمینهای اشغالی سود می برند، آغاز کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها