کد خبر: ۱۴۹۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۸ تير ۱۳۹۰
مسجد مکی زاهدان طی سالهای اخیر به علت ضعف مدیریت مولوی عبدالحمید همواره مورد طمع افراطیون بوده  و این مرکز به اصطلاح دینی نه تنها محلی برای تاخت و تاز افراطی ترین نیروهای اصلاح طلب بوده است بلکه حتی در سخنرانی های عمومی این مسجد نیز می توان به خوبی رگه های قوی از نفوذ وهابیت را در آن مشاهده کرد.

به گزارش زاهدان پرس ، مراسم ختم بخاری فردا در حالی برگزار می شود که این مراسم همواره باعث نگرانی افکار عمومی مردم زاهدان بوده و در این مراسم بارها سخنان خلاف وحدت و مورد خوشایند رسانه های بیگانه و علی الخصوص صهیونیستی بیان شده است.

گرچه سال قبل حواشی این مراسم کمتر از سالهای قبل بوده است ولی طبق اخبار دریافتی خبرنگار زاهدان پرس برخی افراطیون اطراف عبدالحمید تلاش می کنند در حاشیه این مراسم با برگزاری برخی جلسات و حتی مشاوره دادن به بعضی از سخنران ها اقداماتی را علیه وحدت انجام بدهند.

شنیده شده است که افراطیون تلاش کرده اند با ارتباط گیری های مستمر با یکی از سخنران های برجسته این مراسم او را متقاعد کنند که در لا به لای سخنرانی خود برخی از موضوعات همچون تبعیض علیه اهل سنت، حمله به اعتقادات شیعه و ... را بیان کند.

گفتنی است، البته باید منتظر ماند و دید که فردا آیا مولوی عبدالحمید می تواند افراطیون اطراف خود را کنترل نماید و یا دوباره تسلیم خواهد شد!؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها