کد خبر: ۱۴۹۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۸ تير ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بسيج، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با حضور در منزل جانباز حسين دست‌باز از استقامت، صبر و بصيرت وي تقدير و لوح يادبودي به وي اهدا كرد.

در اين ديدار حسين دستباز به بيان خاطراتي از مبارزه خود با منافقين و نحوه نائل شدنش به درجه رفيع جانبازي پرداخت.

همچنين اين جانباز در گفت‌وگو با سردار نقدي برخي از گلايه‌هاي خود در خصوص مسائل سياسي كشور را مطرح كرد.

دستباز به انتقاد شديد از بي توجهي دولت موسوم به سازندگي نسبت به ارزش‌ها پرداخت و گفت: ريشه دولت موسوم به اصلاحات را بايد در دولت سازندگي پيدا كرد.

وي پديده‌هاي ضد فرهنگي و غير اخلاقي كه در جامعه مشاهد مي‌شود را محصول مبارزه دولت خاتمي با ارزش‌ها دانست و گفت: بد حجابي و رواج برخي رفتارهاي غيراخلاقي نتيجه بي‌اعتقادي رئيس‌جمهور وقت به ارزش‌ها بود و البته از كسي كه در انتخابات 88 به ديدار شاه ظالم سعودي رفت بيش از اين انتظاري نيست.

اين جانباز ادامه داد: ما به آقاي احمدي‌نژاد به خاطر خدمات بي‌نظير و ارادتش به ارزش‌ها خيلي علاقه داريم و ايشان را بسيار دوست داريم اما ايشان نبايد به خاطر يك نفر همه كارنامه درخشان خود را ضايع كند.

حسين دستباز پدر شهيد و از مبارزين انقلابي و با سابقه منطقه خزانه است كه در سال 1363 براي جلوگيري از انفجار نارنجك منافقين بين مردم با از خود گذشتگي و ايثار هر دو دوست خود را تقديم اسلام و انقلاب كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها