کد خبر: ۱۴۹۵۵۵
زمان انتشار: ۰۴:۳۱     ۲۸ تير ۱۳۹۲
تيم ملي واليبال برزيل پرافتخارترين تيم ليگ جهاني واليبال در نخستين بازي مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال سال ۲۰۱۳ مغلوب روسيه قهرمان المپيك سال ۲۰۱۲ شد.
به گزارش ايرنا، مرحله نهايي بيست و چهارمين دوره ليگ جهاني واليبال (سال ۲۰۱۳) از شب گذشته در شهر ماردل پلاتاي آرژانتين آغاز شد كه در نخستين روز نيز دو بازي برگزار شد.
تيم برزيل كه در گروه دوم مرحله نهايي با تيم هاي روسيه و كاناد همگروه است، در نخستين بازي خود به مصاف روسيه رفت و در يك بازي سنگين كه دو ساعت و سه دقيقه به طول انجاميد، سه بر دو مغلوب روسيه قهرمان المپيك ۲۰۱۲ لندن شد.
ملي پوشان روسيه در اين ديدار در ست هاي دوم و سوم با امتيازهاي ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب روسيه شدند اما در ست هاي اول، چهارم و پنجم به ترتيب با امتيازهاي ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۱ موفق به شكست برزيل قهرمان ۹ دوره ليگ جهاني واليبال شدند.
تيم ملي واليبال آرژانتين ميزبان اين رقابت ها كه در گروه اول مرحله نهايي با تيم هاي ايتاليا و بلغارستان همگروه است در دومين بازي شب گذشته و در خانه خود سه بر يك مغلوب بلغارستان شد.
بلغارستان در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ مغلوب ميزبان شد اما در ست هاي اول، دوم و چهارم به ترتيب با امتيازهاي ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ آرژانتين را شكست داد تا با سه امتياز سرگروه تيم اول مرحله نهايي شود.
امشب پنج شنبه شب دو ديدار ديگر از مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال برگزار مي شود كه روسيه به مصاف كانادا مي رود تا در صورت پيروزي به عنوان سرگروه گروه دوم معرفي شود.
همچنين تيم ملي واليبال ايتاليا با هشت عنوان قهرماني و دومين تيم افتخارآفرين ليگ جهاني واليبال در برابر بلغارستان صف آرايي خواهد كرد.
مسابقات مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت و در نهايت با معرفي تيم هاي اول تا چهارم به پايان خواهد رسيد. تيم هاي لهستان، آمريكا و كوبا در سال ۲۰۱۲ مقام ها اول تا سوم اين رقابت ها را به دست آورند كه در اين دوره از مسابقات به مرحله نهايي صعود نكردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها