کد خبر: ۱۴۹۵۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۷ تير ۱۳۹۲
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دولتمردانی که در کابینه یازدهم قرار می‌گیرند باید اهل کار و تلاش شبانه‌روزی باشند نه اهل سیاست بازی گفت: کشور با توجه به مشکلات گوناگون مردم به افراد متخصصی که اهل کار و تلاش باشند نیاز دارد.
محمود واثق عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دولتمردانی که در کابینه یازدهم قرار می‌گیرند باید اهل کار و تلاش شبانه‌روزی باشند نه اهل سیاست بازی گفت: کشور با توجه به مشکلات گوناگون مردم به افراد متخصصی که اهل کار و تلاش باشند نیاز دارد.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های اصلی وزرای جمهوری اسلامی ایران، باید پایبندی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در عمل و شعار باشد، افزود: در زمینه‌ی اقتصادی باید بر اساس تولید ملی و اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم تا عزت و استقلال اقتصادی کشور حفظ شود و در سیاست خارجه نیز باید بر اساس منافع ملی ، چارچوب‌های انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری حرکت شود.

وی با بیان اینکه منظور از دولت اعتدال این نیست که در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم و از حق‌مان عدول کنیم و به بهانه حل مشکلات معیشتی از مبانی انقلاب غفلت کنیم، خاطر نشان کرد: سیاست خارجه‌ دولت بعدی باید مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت باشد.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای کابینه جدید باید از تصمیم‌های عجولانه پرهیز کنند و تصمیم‌های پخته و با تدبیر بگیرند، تاکید کرد: این دولت چنانچه به شعارهایی که داده عمل کند قطعا موفق خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها