کد خبر: ۱۴۹۴۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۲۷ تير ۱۳۹۲
ماجدی:
سرپرست استقلال ضمن توضیح دلایل استعفایش از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید محمد دایی حرفش را پس نگیرد و چگونه آمدن او را به استقلال توضیح دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره آخرین وضعیت استقلال برای لیست آسیایی‌اش گفت: ما تا روز یکشنبه می‌توانیم لیست‌مان را کامل کنیم یعنی تیمی که فرستاده‌ایم کامل‌تر کنیم و بازیکنانی به آن اضافه کنیم. این بازیکنان می‌توانند خارجی یا ایرانی باشند. لیست بازیکنان‌مان در لیگ را هم اعلام کرده‌ایم و می‌توانیم بازیکن آزاد هم به آن اضافه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که محمد دایی ادعا کرده که میرشاد ماجدی نباید فراموش کند چگونه به استقلال آمده و اگر بخواهد او می‌گوید که ماجدی چگونه به استقلال رسیده است اظهار کرد: بله من هم از این صحبت‌ها اطلاع یافته‌ام. به هر حال هر کسی با توجه به تحصیلاتی که دارد صحبت می‌کند. خوشحال می‌شوم اگر کسی بگوید من چگونه به استقلال آمدم. سابقه من در تیم ملی و استقلال روشن است. الان من و اغلب هواداران استقلال دوست داریم بدانیم که ماجرا دقیقا چه بوده است. امیدوارم آقای دایی حرفش را پس نگیرد. ادبیات من هیچ گاه به گونه‌ای نبوده که کسی را برنجاند. من همیشه سعی می‌کنم به دیگران احترام بگذارم و از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم.

سرپرست استقلال در ادامه افزود: علی دایی اسطوره ماست و این درست نیست که برادر ایشان برای عرض اندام از علی دایی مایه بگذارد. او باید از خودش مایه بگذارد و من از او خواهش می‌کنم که پهلوانی کند و بگوید که من چگونه به استقلال آمدم. خودم هم نمی‌دانم چگونه به استقلال آمدم آقای قلعه‌نویی برنامه داشت که کسانی که می‌توانند به استقلال کمک کنند را جمع کند ایشان از من خواست به استقلال بیایم و هم فتح‌الله‌زاده و هم قلعه‌نویی آنقدر رک هستند که اگر به من نیاز نداشته باشند، بگویند.

ماجدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر دلیل استعفایش از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جا دارد ابتدا از همه اعضای هیات رییسه که به من برای کرسی کمیته رای دادند تشکر کنم مثل آقای عزیزی خادم، اصفهانیان و... . من در جایی می‌مانم که در آن استقلال داشته باشم. می‌خواهم جایی باشم که نظراتم از تئوری به عمل برسد. احساس کردم با حضور آقایانی که کمیته فنی یا مدیریت و امثالهم را تشکیل می‌دهند، نمی‌توانم استقلال داشته باشم و تیم ملی دچار چالش می‌شود. من استعفا دادم تا دست آن‌ها برای چیدمان آزادتر باشد و ان‌شاءالله تصمیم‌شان منجر به موفقیت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها