کد خبر: ۱۴۹۳۸۹
زمان انتشار: ۰۰:۲۴     ۲۷ تير ۱۳۹۲
شبکه پویا دو مجموعه انیمیشن «بوسه بر آسمان» و «من و داداشی» را از جمعه - 28 تیر ماه - به روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انیمیشن «بوسه بر آسمان» به کارگردانی مهدی کیانی در 13قسمت 13 دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، از جمعه ساعت 18 و 27 دقیقه پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن به قلم سنبل پویان است و روایتگر زندگی خلبانی بازنشسته است که به خاطر آلودگی هوا برای گذراندن دوران بازنشستگی به یک روستا می‌رود و آنجا بچه‌ها را با علم پرواز آشنا می‌کند.

انیمیشن «من و داداشی» نیز در 26 قسمت پنج دقیقه‌ای به کارگردانی آرش مینایی و تهیه‌کنندگی محمد مهدی خدا کرمی به سفارش صدا و سیمای مرکز همدان تولید شده است که از جمعه ساعت 15 و 52 دقیقه پخش می‌شود.

این انیمیشن داستان پسر هشت ساله‌ای است که برادر کوچک یک ساله دارد. برادر بزرگ‌تر رفتار با برادر کوچک‌ترش را در موقعیت‌های مختلف همچون بیماری، گرسنگی، تماشای تلویزیون، مسئولیت پذیری و ... اصلاح می‌کند.

سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از نویسنده: محمد مهدی خداکرمی/ تدوین: مهدی شاد و آرش مینایی/ استوری برد: مهدی شاد/ بک راند: مهدی شاد و مهدی شیری/ انیماتور: فرشته ترابی و فاطمه احمدی/ رنگ و کامپوزیت: مونا حقیقی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها