کد خبر: ۱۴۹۲۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۶ تير ۱۳۹۲
رضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که تقابل علی کریمی و کریم انصاری‌فرد برای بازیکنان پرسپولیس هیچ حساسیتی ندارد و آنها فقط به گرفتن 3 امتیاز فکر می‌کنند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛نورمحمدی در مورد دیدار هفته اول مقابل تراکتور حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:«به هر حال این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما نمی‌خواهیم در اولین هفته و در شرایطی که میزبان هستیم امتیاز از دست بدهیم. پرسپولیس و تراکتور جزو تیم‌های پرطرفدار ایران هستند و مطمئنا این بازی جذاب خواهد بود. امیدوارم در نهایت بتوانیم در ورزشگاه آزادی 3 امتیاز را بگیریم.»
از نورمحمدی در مورد حضور علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در تراکتورسازی تبریز سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« تقابل این دو بازیکن با پرسپولیس برای ما حساسیتی ندارد. به هر حال آنها پارسال در پرسپولیس بازی می‌کنند و مطمئنا حالا به تراکتور تعصب دارند. تیم ما فقط به گرفتن 3 امتیاز فکر می‌کند و مسائل دیگر چندان برایمان مهم نیست.»
نورمحمدی در مورد تصمیم دایی در کنار گذاشتن کریم انصای‌فرد که حاشیه هایی را هم ایجاد کرد اینگونه حرف می‌زند:« مطمئنا سرمربی تیم برای انتخاب بازیکنانش دلایل خاص خودش را دارد. به هر حال هر مربی براساس تفکراتی که دارد تصمیم می‌گیرد و دایی هم تشخیص داد این تصمیم را بگیرند و باید به تفکرات او احترام گذاشت.»
نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنی نسبت به سال گذشته بتوانی بیشتر برای پرسپولیس بازی کنی می‌گوید:« پارسال در ابتدا که از سیستم 3 دفاع استفاده می‌کردیم من، جلال حسینی و بنگر در ترکیب ثابت بودیم ولی با تعویض مربی سیستم تیم هم عوض شد. آن زمان به صورت نوبتی از ما استفاده می‌شد ولی فکر می‌کنم در فصل جدید اگر آماده باشم می‌توانم در ترکیب ثابت بازی کنم و علی دایی هم در صورتی که یک بازیکن اشتباه نکند و آماده باشد همیشه از او در ترکیب ثابت استفاده می‌کند. فکر می‌کنم همه چیز بستگی به خودم دارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها