کد خبر: ۱۴۹۲۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۶ تير ۱۳۹۲
تریلر فیلم "وضعیت پنجم" رسما منتشر شد. برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که این فیلم هم درون‌مایه‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی داشته باشد.
به گزارش تسنیم، اولین تریلر فیلم "وضعیت پنجم" منتشر شد. این فیلم که روایتی هالیوودی از زندگی جولین آسانژ، موسس وب سایت ویکی لیکس است توسط بیل کاندون کارگردان فیلم های عامه پسندی نظیر "گرگ و میش" ساخته شده است.
 
امسال یک مستند قابل توجه از زندگی آسانژ با نام "ما اسرار را می دزدیم" نیز منتشر شد اما به نظر می رسد این فیلم با بازی بندیکت کامبربچ مخاطبان بیشتری داشته باشد. دریم وورکس تهیه کننده فیلم است اما پخش آن با کمپانی دیزنی است و از 11 اکتبر سال جاری این اتفاق خواهد افتاد.
 
اگرچه از تریلر فیلم خیلی نمی شود پی به داستان فیلم و کنایه های سیاسی احتمالی اش برد اما در همین تریلر هم پای مسلمانان علی الحساب وسط کشیده شده است، تا بعد ببینیم که با فیلمی ضد اسلامی طرف خواهیم بود یا خیر. ضمن این که هنوز حرف های آسانژ هم در گوشمان هست که بعد از خواندن فیلمنامه این اثر گفته بود این یک فیلم ضد ایرانی است. این که "آیا وی دست به یک مغالطه تبلیغاتی زده یا واقعا این طور است " را باید بعد از دیدن فیلم پاسخ داد اما ما که چشممان آب نمی خورد.
 
این فیلم از روی کتابی از دانیل دمشیت برگ به نام "درون ویکی لیکس: وقت من با جولین آسانژ و خطرناک ترین وبسایت جهان" ساخته شده است. فیلمنامه آن را جوش سینگر نوشته که سابقه کار در سریال های شاخصی نظیر "فرینچ" و "بال غربی" را دارد. وی در "بال غربی" سابقه یک کار سیاسی را داشته و احتمال آن می رود که از عهده نوشتن فیلمنامه "وضعیت پنجم" هم بر آمده باشد.
 
به هر حال همه چیز از 11 اکتبر به بعد مشخص می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها