کد خبر: ۱۴۹۰۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۵ تير ۱۳۹۲
دروازه بان تيم فوتبال راه آهن گفت: براي من و طالب لو گلر يک و دو معنايي ندارد.
حامد فلاح زاده درباره ديدار دوستانه تيمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازي بسيار خوبي مقابل سپاهان برگزار کرديم. سپاهان قهرمان سال گذشته حذفي است و نفرات بسيار خوبي هم در سال جديد جذب کرده است. بازي هم در زمين آنها بود اما خوشحالم که يک نمايش عالي داشتيم و اگر دقت مي کرديم مي توانستيم برنده هم از زمين خارج شويم.

به گزارش اوج ، وي درباره رابطه اش با وحيد طالب لو عنوان کرد: رابطه بسيار خوبي داريم. او بزرگ تر از من است و در تيم ملي هم حضور داشته است. سعي مي کنم از او ياد بگيرم و بتوانم در آينده از تجربياتش استفاده کنم.

دروازه بان راه آهن همچنين گفت: براي ما مهم موفقيت راه آهن است. هر دو ما تلاش مي کنيم تا بتوانيم بهترين عملکرد را داشته باشيم و هرکس کادرفني تعيين کند درون دروازه قرار مي گيرد. براي من و طالب لو گلر يک و دو معنايي ندارد.

فلاح زاده در ادامه درباره علاقه ابراهيم زاده به خود تاکيد کرد: من پارسال شاگرد او بودم و نيم فصل دوم را به صورت کامل درون دروازه قرار گرفتم اما اينکه مي گويند رابطه ما پدر و فرزندي است را قبول ندارم. من پسر ابراهيم زاده نيستم و اين حرف زايده ذهن برخي ها است.

وي در پايان افزود: امسال به دنبال اين هستيم تا سهميه آسيايي را کسب کنيم. اين امر با بازيکناني که جذب شده اند و کادرفني قدرتمندي که داريم شدني است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها