کد خبر: ۱۴۸۹۹۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۲۵ تير ۱۳۹۲
بازيكن جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «فرقي نمي‌‌‌كند چه شماره‌اي را به من بدهند. اصلا شماره پيراهن برايم مهم نيست.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرسپوليس در اولين بازي ليگ‌برتر بايد به مصاف تراكتورسازي تبريز برود. قطعا پيام صادقيان به عنوان يكي از آذري زبان‌هاي پرسپوليس يكي از سوژه‌هاي اين ديدار خواهد بود. گفتگويي را با او انجام داديم كه مي‌‌خوانيد:


* از آخرين وضعيت پرسپوليس بگو؟
- تمرينات خوب و بازي‌هاي تداركاتي مفيدي را انجام داديم. از شرايط ايده‌آلي بهره مي‌‌بريم و با اشتياق فراوان منتظر شروع بازي‌هاي ليگ هستيم.


* گويا مقابل ملوان يك پاس گل خوب دادي؟
- بله، نتيجه آن بازي يك – يك تمام شد. در اين ديدار به عباس‌زاده پاس تودر دادم. قبلا در ذوب‌آهن‌ 12، 13 پاس اينچنيني به هم تيمي‌هايم داده بودم. بالاخره شگردم چنين پاس‌هايي است.


* شايعه تباني پاس و ذوب‌آهن را شنيده‌اي؟
- من در جريان نيستم و در حال حاضر ازشما اين قضيه را مي‌‌شنوم.


* شنيدي كه حضور كريم انصاري‌فرد در پرسپوليس منتفي شد؟
- چطور؟


* مگر دنبال پيراهن شماره 9 نبودي؟
- فرقي نمي‌‌‌كند چه شماره‌اي را به من بدهند. اصلا شماره پيراهن برايم مهم نيست و نمي‌‌دانم چرا بعضي‌ها با اين صحبت‌ها مي‌ خواهند حاشيه‌سازي كنند. هر شماره‌اي بدهند بر تن مي‌‌كنم و اگر هم ندهند نمي‌‌پوشم!


* مي‌‌داني كه در اولين بازي بايد به مصاف تيم شهرت بروي؟
- بله، بايد به مصاف تراكتورسازي برويم. يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي ليگ اين جدال خواهد بود. اما حتم بدانيد 100 هزار نفر براي تشويق به استاديوم آزادي خواهند آمد.


* براي تشويق پرسپوليس يا تراكتورسازي؟
- فرق نمي‌‌كند هواداران هر دو تيم به استاديوم مي‌‌آيند تا تيم‌هاي محبوبشان را تشويق كنند. طرفداران پرسپوليس هم براي تماشاي بازي اول اين تيم و ديدن تيم دايي پرسپوليس را تنها نخواهند گذاشت.


* به خاطر اصالت تبريزي از توهين هواداران تراكتورسازي نمي‌‌ترسي؟
- اتفاقا در گذشته وقتي همراه ذوب‌آهن به تبريز مي‌‌رفتم هواداران برايم سنگ تمام مي‌‌گذاشتند. به همين دليل مطمئنم آنها به من فحاشي نخواهند كرد و حمايتم مي‌‌كنند.


* چرا به تراكتورسازي نرفتي؟
- از مسئولين تراكتورسازي هيچ پيشنهادي دريافت نكردم و اينكه مي‌‌گفتند با تراكتور وارد مذاكره شدم اصلا صحت ندارد. البته در آن برهه خيلي از تيم‌ها با من مذاكره كردند اما از ابتدا هم فكرم به پرسپوليس بود و حال كه به اين تيم آمدم از انتخابم خوشحالم و مي‌‌خواهم تمام ‌‌توانم را براي موفقيت تيم محبوبم بگذارم.


* تقابلت با علي كريمي را چطور مي‌‌بيني؟
- علي كريمي نيازي به تعريف ندارد. اين بازيكن را كل ايران و آسيا مي‌‌شناسند. شير هميشه شير است. كريمي علي‌رغم بالا رفتن سنش هنوز هم يك بازيكن خطرناك است. با اين حال تمام تلاشم را مي‌‌كنم بهترين عملكردم را مقابل كريمي ارائه بدهم.


* انجام بازي‌هاي تداركاتي پرسپوليسي‌ها را خسته نكرده؟
- اين بازي ها كه بايد باشد. بازي‌هاي تداركاتي تركيب تيم را مشخص مي‌‌كند به همين علت بازيكنان از انجام بازي‌هاي تداركاتي خسته نيستند.


* راستي ماشين خريدي؟
- نه.


* واقعا؟
- (با ناراحتي) اين سئوالتان را جواب نمي‌‌دهم. سئوال‌هاي حاشيه‌اي نپرسيد.


* پولت را دادند؟
- اين سئوال را هم جواب نمي‌‌دهم.


* علي دايي ناراحت مي‌‌شود اين سئوال‌ها را جواب بدهي؟
- اصلا هم چنين نيست. خودم دوست ندارم راجع به اين طور مسائل حرف بزنم. با حاشيه كار ندارم و فقط مي‌‌خواهم راجع به مسائل فني و فوتبالي حرف بزنم.


* پرسپوليس قهرمان مي‌‌شود؟
- شك نكنيد هدف اول ما قهرماني پرسپوليس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها