کد خبر: ۱۴۸۹۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۵ تير ۱۳۹۲
خبر منابع عربی از توطئه "بندر بن سلطان" در خاورمیانه؛
همانگونه که طی روزهای اخیر منابع خبری از تمرکز گروههای تروریستی برای ضربه زدن به امنیت و ثبات عراق از طریق انجام عملیات خرابکارانه ای با عنوان " جنگ رمضان" خبر داده بودند، شاهدیم؛ طی شش روزی که از ماه مبارک رمضان گذشته است تاکنون حدود 400 عراقی در پی وقوع انفجارهای تروریستی کشته شدند. منابع خبری فاش کردند که این عضو خاندان آل سعود این روزها به واسطه عناصر جاسوسی وابسته به خود که در لبنان مستقر هستند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، همانگونه که طی روزهای اخیر منابع خبری از تمرکز گروههای تروریستی برای ضربه زدن به امنیت و ثبات عراق از طریق انجام عملیات خرابکارانه ای با عنوان " جنگ رمضان" خبر داده بودند، شاهدیم؛ طی شش روزی که از ماه مبارک رمضان گذشته است تاکنون حدود 400 عراقی در پی وقوع انفجارهای تروریستی کشته شدند.

در همین حال منابع عربی با اشاره به احتمال دست داشتن برخی از مقامات امنیتی عراق با سازمان جاسوسی آمریکا از توطئه "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی عربستان برای فتنه انگیزی در عراق، لبنان و سوریه خبر دادند.زبر

کارشناسان و تحلیلگران در این باره تصریح کردند: همه این اقدامات تروریستی که همزمان در شهرهای مختلف عراق به وقوع می پیوندد نمی تواند خارج از توطئه ای باشد که از ماهها پیش سران غربی و عربی برای براندازی دولت بغداد طراحی کرده بودند که محور آن انجام عملیات خرابکارانه و تروریستی با هدف ناامن جلوه دادن عراق و در پی آن ایجاد بی اعتمادی میان مردم و دولت است.

به این ترتیب به گفته کارشناسان "بندر بن سلطان" که از ماهها پیش به عنوان مامور فتنه انگیزی در عراق و ناظر بر این توطئه مشترک غربی - عربی بوده است، عامل اصلی انفجارهایی به شمار می رود که در این کشور به ویژه از ابتدای ماه مبارک رمضان به وقوع پیوسته است.

همچنین در ادامه جنایت "بندر بن سلطان" علیه ملت های عربی و اسلامی به ویژه لبنان، سوریه و عراق، منابع خبری فاش کردند که این عضو خاندان آل سعود این روزها به واسطه عناصر جاسوسی وابسته به خود که در لبنان مستقر هستند و با همکاری "سعد الحریری" و "سمیر جعجع" توانست تیم های تروریستی در لبنان تشکیل دهد که از طریق سفارت عربستان در بیروت با آنان در تماس است و این تیم های تروریستی نام های مختلفی بر آنها نهاده شده است دقیقا مانند آن چیزی که امروز در سوریه شاهد آنیم یعنی حضور گروه های تروریستی مختلف با اسامی مختلف.

منابع آگاه در این باره اعلام کرده اند که "بندر بن سلطان"در صدد فتنه انگیزی در لبنان است و به همین علت وی شماری از مزدوران تروریست را که در ضمن "جبهة النصرة" و "ارتش آزاد" فعالیت داشتند از سوریه به خاک لبنان منتقل کرده است.

ماموریت این تیم های تروریستی که توسط رئیس دستگاه جاسوسی عربستان در لبنان تشکیل شده است؛ ترور شخصیت ها و همچنین انجام انفجارهای گسترده و در عین حال آدم ربایی است و این عناصر تروریستی البته برای این اقدامام جنایتکارانه آموزش و تعلیم دیده اند.

در همین راستا منابع آگاه اعلام کردند که "بندر بن سلطان" و رژیم آل سعود در حقیقت آلت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی و ایجاد جنگ های طایفه ای بین مسلمانان هستند و این بیانگر روابط نزدیک و صمیمی میان رئیس دستگاه جاسوسی عربستان با عناصر جاسوسی صهیونیستی است که وی را یک ابزار بسیار خوب اطلاعاتی و جاسوسی قلمداد می کنند و حتی برای عناصر تحت نظارت وی پادگان های آموزشی و مخزن های سلاح در نظر گرفته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها