کد خبر: ۱۴۸۸۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۴۸     ۲۵ تير ۱۳۹۲
سرمربي استقلال با كنايه به كاپيتان تيم ملي گفته كساني در تركيب اصلي راه پيدا مي كنند كه در تمرينات حاضر شده اند.
امیر قلعه‌نویی معمولا برای نظم و دیسیپلین در تمرینات تیمش اهمیت ویژه‌ای قائل است. او هرچند گاهی استثناهایی را برای ستاره‌های تیمش قائل می‌شود اما تلاش می‌کند به بازیکنانش بقبولاند که هرکس در تمرینات آماده‌تر باشد به میدان می‌رود.


سرمربی استقلال در جلسه تمرینی تیمش طی یک سخنرانی کوتاه به بازیکنان حاضر در تمرین اطمینان داد اولویت حضور در ترکیب اصلی با آنهاست و بازیکنانی که تاکنون به تمرینات اضافه نشده‌اند حداقل در دو هفته ابتدایی شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارند. کنایه جملات قلعه‌نویی دقیقا متوجه جواد نکونام بود که به دلیل برخی مشکلات هنوز در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرده است.


به این ترتیب اگر قلعه‌نویی تهدیدش را عملی کند استقلال در بازی حساس هفته دوم مقابل سپاهان در تهران، نکونام را در اختیار نخواهد داشت. از سویی با توجه به شکستگی دست تیموریان اگر او هم استقلالی شود نمی‌تواند جلوی سپاهان بازی کند. با این حساب به احتمال قریب به یقین زوج خط میانی استقلال را بازی با سپاهان جی لوید ساموئل و پژمان نوری تشکیل می‌دهند. البته اگر ناگهان همه چیز گل و بلبل نشود و نکونام با یک جلسه تمرین به ترکیب اصلی راه پیدا نکند.

قانون

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها