کد خبر: ۱۴۸۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۴ تير ۱۳۹۲
يکي از بازيکنان تيم ملي گفت: «آقاي.... از مسئولان اصلي باشگاه استقلال به من زنگ زد و گفت جواد را نمي‌خواهيم و ردش مي‌کنيم!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ استقلالي‌ها هم سرگيجه گرفته‌اند. نمي‌دانند آندو را بگيرند يا نکونام را! هر روز هم وعده جذب تيموريان را عقب مي‌اندازند! قرار بود ديروز تکليف اين بازيکن مشخص شود اما اول صبح اعلام شد تا سه‌شنبه تکليف اين بازيکن روشن مي‌شود. مي‌گفتند اگر چک استقلالي‌ها براي آندو روز شنبه نقد شود با استقلال قرارداد مي‌بندد اما ظاهرا ديروز نقد نشد.


از سويي فتح الله زاده به طور کامل مذاکره با نکونام را از خاطر برده است و حتي پس از اينكه چندين روز پاسخ تلفن هاي رابط جواد و استقلال را هم نداد بالاخره امروز و پس از تهديد نكونام از طريق كميته انضباطي، حاجي مجبور شد جلسه اي با رابط وي بگيرد!


در عوض او هر روز در مطبوعات مصاحبه مي‌کند و مي‌گويد کار نکونام با استقلال تمام است و مي‌ماند. اين در حالي است که شماره 6 هر جا مي‌نشيند مي‌گويد اصلا با او مذاکره‌اي نکرده‌اند که بخواهند نگهش دارند.


بعد از بازي واليبال ايران و آلمان بود که نکونام در هنگام خروج از سالن با طرفداران استقلال روبه‌رو شد؛ «آقا جواد مي‌ماني؟»، «دوست داريم بماني» و... که نکونام گفت استقلالي‌ها او را نمي‌خواهند!


شنيده‌ها حکايت از آن دارد که در حال حاضر استقلالي‌ها بر سر جذب نکونام يا آندو با هم اختلاف‌نظر دارند! عده‌اي مي‌گويند نکونام و عده‌اي هم مي‌گويند آندو ولي به نظر مي‌رسد فعلا کفه ترازو به نفع نکو بيشتر سنگيني مي‌کند.


کاپيتان تيم ملي در آخرين مصاحبه‌اش نيز گفته بود عده‌اي شيطنت مي‌کنند تا او در استقلال نماند. ظاهرا اين موضوع جدي است چرا که يکي از بازيکنان تيم ملي نيز اخيرا در جايي گفته است: «آقاي.... از مسئولان اصلي باشگاه استقلال به من زنگ زد و گفت جواد را نمي‌خواهيم و ردش مي‌کنيم!» ظاهرا اختلاف بر سر آندو و نکو بالا گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها