کد خبر: ۱۴۸۷۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۴ تير ۱۳۹۲
در مورد آندو تنها ماجرای بازارگرمی مطرح نیست. او منتظر روشن شدن تکلیف جواد نکونام با استقلال است.

به گزارش 598 به نقل از جام،در حالی که گفته می‌شد آندرانیک تیموریان پس از مذاکره با باشگاه‌های قطری روز شنبه (دیروز) پاسخ نهایی را به باشگاه استقلال می دهد، اما این موضوع بار دیگر به تعویق افتاد و برادر تیموریان که مدیر برنامه های او هم هست اعلام کرد به دلیل به تعویق افتادن سفر به قطر تکلیف آندو و استقلال تا روز سه شنبه مشخص می شود. او صادر نشدن روادید سفر را دلیل اصلی این تاخیر معرفی کرده و این در حالی است که صدور ویزا برای فوتبالیست های ایرانی توسط کشور قطر معمولا در حداقل زمان انجام می گیرد.


تازه ترین شایعه درباره مذاکرات تیموریان و استقلال این است که موضوع پیشنهاد تیم های قطری صوری است و او اساسا از هیچ تیمی در این کشور پیشنهادی ندارد. پیش از این خسرو حیدری هم گفته بود از تیم های قطری پینهاد دارد اما به محض آنکه باشگاه استقلال حاضر شد مبلغ درخواستی اش را پرداخت کند قید سفر به قطر برای مذاکره را زد و قراردادش را تمدید کرد. در واقع مطرح کردن بحث قطر بیشتر از باب بازارگرمی صورت می گیرد تا بازیکن بتواند از موضع بالا با تیم های داخلی مذاکره کند.


در مورد آندو اما تنها ماجرای بازارگرمی مطرح نیست. او منتظر روشن شدن تکلیف جواد نکونام با استقلال است. پیش از این تصور می شود ماجرای نکونام و استقلال تا شنبه فیصله پیدا می کند اما وقتی این اتفاق رخ نداد تیموریان هم اعلام کرد سفرش چند روزی به تاخیر افتاده است. از آن طرف نکونام هم با وسواس رد پای مذاکرات استقلال با آندو را تعقیب می کند و این موضوع را در ماندن یا نماندنش در استقلال دخیل می داند.


آنچه مشخص است اینکه آندو و نکونام به عنوان دو بازیکن کلیدی خط میانی تیم ملی مایل نیستند در یک تیم بازی کنند و البته دلیل این عدم تمایل هنوز مشخص نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها