کد خبر: ۱۴۸۶۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۴ تير ۱۳۹۲
مهاجم استقلال گفت: «مگر يك بازوبند چيست كه اين همه براي بقيه مهم شده است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مي‌‌گويند آرش برهاني بعد از اينكه متوجه شد جزو 6 كاپيتان اول استقلال نيست از دست امير قلعه‌نويي ناراحت شده و به اين امر اعتراض كرده است.


بعد از اينكه سرمربي آبي‌ها كاپيتان‌هاي اول تا ششم استقلال را انتخاب كرد بعضي از بازيكنان قديمي از اينكه آرش برهاني در جمع گزينه‌ها نبود متعجب شدند و نيست به اين قضيه واكنش نشان دادند. حتي از اوكراين خبر رسيد برهاني از اينكه در جمع كاپيتان‌ها نيست ناراحت شده است.


هر چند برهاني منكر اين قضيه شده و گفت اصلا چنين چيزي در موردم صحت ندارد اما خبرهاي رسيده از آن سوي مرزها خلاف اين موضوع را ثابت مي‌‌كند. برهاني به محض اينكه همراه كاروان استقلال به تهران رسيد متوجه شد كه ناراحتي او نقل محافل رسانه‌هاي ورزشي شده است و دوستان اين بازيكن شايعه فوق را به گوش مهاجم باتجربه رساندند.


برهاني در اين خصوص گفت: «نمي‌‌دانم اين خبرها از كجا ساخته و پرداخته شده است. باور كنيد اصلا از اين قضيه ناراحت نيستم. در ضمن قبل از انتخاب كاپيتان‌ها اميرخان با من صحبت كرد و به كادرفني هم گفتم اگر در جمع كاپيتان‌ها نباشم ناراحت نمي‌‌شوم. مگر يك بازوبند چيست كه اين همه براي بقيه مهم شده است.»


برهاني افزود: «من اين خبر را تكذيب مي‌‌كنم، خودم به مسئولين و قلعه‌نويي گفتم بازوبند را به من ندهيد و شايعه ناراحتيم به هيچ عنوان صحت ندارد.»


برهاني از اين به بعد خودش را ممنوع‌المصاحبه كرد و تا اطلاع ثانوي قصد صحبت ندارد. آرش در اين خصوص گفت: «به همه گفتم كه تا دو ماه ديگر قصد مصاحبه ندارم از اين به بعد تا زماني كه خودم تشخيص بدهم ممنوع‌المصاحبه شدم و هر سايت يا روزنامه‌اي از قولم مطلبي بنويسد شك نكنيد حرف‌هاي خودم نيست. مي‌‌خواهم تمام تمركزم را معطوف تمرين و بازي‌هاي استقلال كنم به همين علت قصد حرف زدن ندارم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها