کد خبر: ۱۴۸۶۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۴ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در سپاهان شرایط بسیار خوبی دارم اما مدتی زمان می‌برد تا در این تیم به طور کامل جا بیفتم.

به گزارش 598،یعقوب کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط سپاهان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را با برنامه پیش می‌بریم. امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف راه‌آهن می‌رویم و با هماهنگی سعی می‌کنیم خود را آماده شروع لیگ برتر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا توانسته‌اند در سپاهان جا بیفتد عنوان کرد: مدتی زمان می‌برد تا بتوانم در این تیم جا بیفتم تازه به سپاهان آمده‌ام البته از شرایطم بسیار راضی هستم و خوشحالم که چنین انتخابی داشتم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم خرید‌های بسیار خوبی انجام داده و انتظارات از آنها بالا است تصریح کرد: نظر من هم این است که در نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشتیم البته همه چیز در زمین شرایطش فرق می‌کند و یارگیری خوب دلیلی بر امنیت برای کسب نتیجه نیست. باید منتظر شروع مسابقات باشیم.

وی در مورد حضور مجتبی جباری در سپاهان خاطرنشان کرد: مجتبی جباری یکی از بهترین بازی‌سازهای فوتبال ایران است که تجربه بسیار زیادی دارد. امیدوارم بتوانم از تجربیات جباری استفاده کنم و در کنار یکدیگر بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

کریمی در مورد اردوی اوکراین سپاهان عنوان کرد: چهار مسابقه بسیار سنگین را در این اردو برگزار کردیم. این مسابقات به ما کمک زیادی کرد و فشار آن بسیار بیشتر از مسابقات لیگ برتر بود. پس از این سفر باز هم بدنسازی می‌کنیم و از هفته بعد کارهای تاکتیکی را انجام خواهیم داد.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه با قرعه سختی روبرو شده‌اند و در هفته اول و دوم باید به مصاف فولاد خوزستان و استقلال بروند عنوان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و حسین فرکی مربی‌ای است که همیشه تیم‌های قدرتمندی می‌سازد به هر حال در طول فصل باید با این تیم‌ها مسابقه دهیم و می‌دانیم که همه مسابقات سختی‌های خودش را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها