کد خبر: ۱۴۸۶۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۴ تير ۱۳۹۲
ناظر اسپانیایی دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آلمان گفت: تماشاگران ایرانی واقعا فوق‌آلعاده هستند.

به گزارش  598،کوئین‌تانای اسپانیایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط میزبانی ایران در ادامه مسابقات لیگ جهانی والیبال برابر آلمان اظهار داشت: ایران تماشاگران بسیار خوبی دارد و به عقیده من آنها فوق‌العاده هستند. سالن آزادی هم شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم می‌توان با نصب سکوهای متحرک بهتر از ظرفیت‌های سالن تهران استفاده کرد تا تماشاگران بیشتری به سالن بیایند و راحت‌تر باشند.

ناظر اسپانیایی خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها واقعاً تماشاگر والیبال هستند و با تماشاگران تنیس فرق دارند. آنها در طول مسابقه تیم خود را تشویق می‌کنند و اصلاً مشکلی ایجاد نمی‌کنند. امکانات میزبانی تهران خوب است و فکر می‌کنم همه چیز در حد ایده‌آل بود.

کوئین‌تانا گفت: دو مسابقه ایران و آلمان منظم انجام شد؛ پوشش اخبار توسط رسانه‌ها مناسب بود و ایرانی‌ها نشان دادند که علاقه زیادی به والیبال دارند.

وی با انتقاد از عملکرد صداوسیما تصریح کرد: تنها مشکل میزبانی ایران عملکرد صدا و سیما بود. آنها قرار بود 10 دقیقه قبل از بازی همه چیز را آماده کنند، اما این اتفاق نمی‌افتاد؛ برای مثال روز جمعه قرار بود ساعت 12 تصاویر را تست کنیم، اما آنها ساعت حدود 15 یا 16 بود که آمدند.

ناظر اسپانیایی خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ میزبانی ایران عملکرد صدا و سیما بود. ایران اگر بتواند این مشکل را هم حل کند توانایی برگزاری مرحله نهایی لیگ جهانی را هم دارد. فکر می‌کنم بهتر باشد تا مسئولان ایران با یک شرکت خارجی قرارداد ببندند تا به آنها مشاوره دهد. تهیه کننده ایرانی تمام کارها را در دقایق پایانی انجام می‌داد و هر کاری که از وی می‌خواستم را به تعویق می‌انداخت.

وی گفت: در مجموع سالن تهران هم مشکلاتی داشت، اما نمره قابل قبولی می‌گیرد و تنها مشکل میزبانی ایران پخش تلویزیونی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها