کد خبر: ۱۴۸۶۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۴ تير ۱۳۹۲
وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود می کند و یا تیم دیگری در لیگ جهانی با وجود حذف به دلیل بازی قابل قبول تقدیر می شود کار رئیس جمهور که در هشت سال با وجود کم و کاستی ها زحمات فراوانی کشیده است ارزش تقدیر ندارد؟ تقدیر و تشکر را هم در کنار انتقاد می توان داشت، بسیاری از کارهای دولت قابل نقد است اما این بی انصافی محض است که کارهای مثبت و زحمات شبانه روزی دولت نادیده گرفته شود که نه خانی آمده و نه خانی رفته!
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در راستای پایان خدمت دولت دهم و تقدیر سازمان صدا و سیما از عملکرد دکتر احمدی نژاد، احمد توکلی نماینده مردم تهران در این باره با لحنی تند اظهار داشت: آقاي ضرغامي نمي‌تواند برخلاف اراده مردم و با دهن کجي به مردم جلسه تقدير بگذارد و تمجيدهاي مداح‌گونه از رئيس‌جمهور انجام دهد و رئيس‌جمهور نيز دو روز بعد يک مرکز بزرگ تجاري را که براي بازرگاني ايران بسيار اهميت دارد، واگذار کند؛ شايد اين امر قانوني باشد اما عقل اقتضا مي‌کند که اين کار صورت نگيرد.

 نکته قابل ذکر اینکه تقدیر و تشکر در دین مبین اسلام بسیار تاکید شده است وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود می کند و یا تیم دیگری در لیگ جهانی با وجود حذف به دلیل بازی قابل قبول تقدیر می شود، آیا کار رئیس جمهور که در هشت سال با وجود کم و کاستی ها زحمات فراوانی کشیده  است ارزش تقدیر ندارد؟

مقام معظم رهبری فرمودند که نقاط مثبت و منفی را باید دید و ایشان هم از زحمات دولت دکتر احمدی نژاد تقدیر کردند. ایشان در دیدار روز گذشته هیئت دولت تاکید کردند: در هشت سال اخیر همه احساس و درک کردند که رئیس جمهور محترم و همکاران ایشان، با تحمل سختی ها، نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر، کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می دهند که این واقعیت، نکته برجسته و قابل تقدیری است.
 
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه های خارجی و برخی ها در داخل برای نادیده گرفتن تلاشهای دولت افزودند: بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند اما مهم این است که تلاشها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود.

سوال اینکه کجای تقدیر از یک رئیس جمهور دهن کجی به مردم است؟ بسیاری از مردم در دولت نهم و دهم صاحب خانه شدند، آیا فقط باید انتقاد کرد؟ تقدیر و تشکر را هم در کنار انتقاد می توان داشت، بسیاری از  کارهای دولت قابل نقد است اما این بی انصافی محض است که کارهای مثبت و زحمات شبانه روزی دولت نادیده گرفته شود که نه خانی آمده و نه خانی رفته!

خداوند بزرگ در قرآن می فرماید: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها