کد خبر: ۱۴۸۶۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۴ تير ۱۳۹۲
ای بی سی نیوز نوشت:
در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز به کار دولت جدید باقی مانده است خشم سرکردگان رژیم جعلی اسرائیل از فریبی که غرب خود معترف به آن است بیشتر می گردد. -در دوران انتخابات با توجه به گرایش های مختلف کاندیداهای ریاست جمهوری، غرب تمام حمایت خود را به سمت جبهه ای منعطف داشت که خلاف گفتمان مقاومت موضع می گرفت.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز به کار دولت جدید باقی مانده است خشم سرکردگان رژیم جعلی اسرائیل از فریبی که غرب خود معترف به آن است بیشتر می گردد. -در دوران انتخابات با توجه به گرایش های مختلف کاندیداهای ریاست جمهوری، غرب تمام حمایت خود را به سمت جبهه ای منعطف داشت که خلاف گفتمان مقاومت موضع می گرفت.



البته بعدها این اعتراف را بارها از زبان دولتمردان غربی بالاخص امریکایی شنیدیم که اقرار می کردند تا وقتی آیت الله خامنه ای رهبر ایران است نمی توان به گفتمان اعتدال دولت جدید امیدی داشت.- نتانیاهو روز گذشته در گفتگو با سی بی اس تی وی اظهار داشت:

”ایران هنوز هم در خصوص مسئله هسته ای با قدرت به پیش می رود؛ ژست اعتدالی که از حسن روحانی در دوران انتخابات دیده ایم کاملا نمایشی بوده است."

وی با توهین رئیس جمهور منتخب ملت، وی را گرگ در لباس گوسفند نامید و از کشورهای جهان خواست تا با فشارهای تحریمی بیشتر و تهدید نظامی راه را بر پیشرفت های هسته ای ایران ببندند.

ای بی سی نیوز در این خصوص می نویسد: ”به نظر می رسد اسرائیل هنوز نگران است که مبادا غرب فریب شعار اعتدال روحانی را خورده و به منظور کشیدن وی پای میز مذاکره، از فشارهای وارده بر ایران بکاهد."

رژیم صهیونیستی اخیرا نیز اعلام کرده بود دیگر برای حمله به ایران منتظر امریکا نخواهد ماند هرچند که از همکاری آنان استقبال می کند. علت این سراسیمگی و هراس همانطور که نتانیاهو به آن اعتراف کرده آسیب پذیری بیشتر آنان -نسبت به امریکا- از ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها