کد خبر: ۱۴۸۵۹۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۴     ۲۴ تير ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: ستاره پیشین خط دفاع میلان اعتراف کرد لیگ دسته اول فوتبال کشورش در حال حاضر در مقایسه با لیگ‌ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا و بوندس‌لیگای آلمان در سطح پایین‌تری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو نستا با اذعان به اینکه سری A از لحاظ مالی توان رقابت‌ با لیگ‌های انگلیس، آلمان و اسپانیا را ندارد به BBC گفت: در حال حاضر در لیگ ایتالیا سرمایه چندانی وجود ندارد و بهترین بازیکنان هم ترجیح می‌دهند در دیگر لیگ‌ها، منظورم لیگ اسپانیا، انگلیس و آلمان بازی کنند. لیگ ایتالیا رفته رفته در حال سقوط است.

دفاع وسط پیشین روسونری که در حال حاضر برای تیم مونترال ایمپکت در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) توپ می‌زند در ادامه با تمجید از تلاش یوونتوس برای خرید کارلوس توز، مهاجم پیشین منچسترسیتی، ورود این بازیکن آرژانتینی به لیگ کشورش را اتفاقی مثبت برای کالچو دانست. وی افزود: توز خرید بسیاری خوبی است. فکر نمی‌کردم که بازیکنی مانند او بخواهد این روزها در سری A بازی کند اما کار یوونتوس عالی بود.

نستا در خاتمه به انتصاب کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین‌اش در میلان به عنوان جانشین ژوزه مورینیو در کادر فنی رئال مادرید اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: آنچلوتی برای مادرید بهترین گزینه بود. مربیگری در رئال کار هر کسی نیست. موفقیت در آنجا مستلزم تحمل فشار فراوانی است و آنچلوتی نشان داده است که حتی تحت فشار هم می‌تواند بسیار خوب نتیجه بگیرد. در میلان برلوسکونی و گالیانی (رئیس و نایب رئیس) همیشه از او توقعات زیادی داشتند. فشار کاری کارلو زیاد است اما او همیشه با لبخند کارش را شروع می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها