کد خبر: ۱۴۸۵۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۲۳ تير ۱۳۹۲
بازيكن تيم فوتبال استقلال درباره خودرويي كه عوض طلبش از مديرعامل باشگاه دريافت كرده گفت: «عقبش خورده جلوبنديش هم داغونه!»

جام ورزشي؛ حضور اميرحسين صادقي در هيات فوتبال تهران با اتومبيلي كه از مديرعامل استقلال گرفته بود بدون حاشيه به پايان نرسيد. مدافع آبي‌پوشان حوالي ظهر ديروز با لكسوس كرم‌رنگ جديدش به حوالي ورزشگاه شيرودي تهران رفت.


او كه براي امضاي قرارداد جديدش از فتح الله زاده پول نقد مي‌خواست در عوض آن با محاسبه قيمت 180 ميليون توماني اتومبيل مديرعامل، لكسوس فتح الله زاده را قبول كرد و در استقلال ماندگار شد. او ديروز با همين لكسوس به دفتر شيرازي رفته بود تا قراردادش را امضا كند.


از صادقي در مورد ميزان رضايتش از ماشين فتح الله زاده سوال پرسيديم كه صادقي با گله‌گذاري از اوضاع اين ماشين گفت: «بابا اين چه ماشينيه! همه‌جاش خورده و پرخط و خوطه.»


او به همين بهانه نمي‌خواست كه با لكسوس كرم‌رنگش عكسي داشته باشد. وقتي هم كه با علي اميري (معاون استقلال) روبه‌رو شد در مورد در عقب لكسوس و ماجراي آن صحبت كرد: «در عقبش هم خورده و جلوبنديش هم داغونه!»


اميرحسين صادقي سپس در دفتر رييس هيات فوتبال حاضر شد و به جاي يك انگشت هر چهار انگشتش را درون جوهر استامپ زد و به علامت چهار برد پياپي استقلال آن را نشان دوربين‌هاي عكاسان داد.


صادقي كه كارش تمام شد تا به خانه برگردد، وقتي درون ماشين نشسته بود، به عينك آفتابي اشاره كرد كه از فتح الله زاده به يادگار در لكسوس جا مانده بود. او وقتي آن را به چشم زد زود آن را برداشت و گفت: «عينكش خيلي قديميه و اين مدل‌ها الان خز شده!»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها