کد خبر: ۱۴۸۴۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۳ تير ۱۳۹۲
محمدرضا خانزاده توسط علي دايي به پرسپوليس آمد و به همين خاطر انتظار مي‌‌رود كه در بازي‌هاي رسمي به او بازي دهد

نارضايتي دايي از خانزاده
90: محمدرضا خانزاده توسط علي دايي به پرسپوليس آمد و به همين خاطر انتظار مي‌‌رود كه در بازي‌هاي رسمي به او بازي دهد. اما دايي در تمرينات از خانزاده ابراز نارضايتي كرده و معتقد است، نسبت به قبل افت كرده است. خانزاده بايد در تمرينات بيشتر خودش را نشان دهد تا دايي باز هم به اعماد كند. او كه مي‌‌خواهد همچنان عضو تيم‌ملي باشد بايد رضايت دايي را به دست بياورد. دايي در جمع بازيكنان از عملكرد خانزاده انتقاد كرده است.

حسيني شمال نرفت
90: تمرين ديروز پرسپوليس با صلاحديد علي دايي تعطيل بود و به همين خاطر بازيكنان استراحت كردند. ميثم حسيني قصد داشت به شمال كشور سفر كند اما در تهران ماند. او از دايي درخواست كرد شنبه هم به او مرخصي دهد اما سرمربي اين اجازه را به حسيني نداد و او ديروز را در تهران سپري كرد. حسيني از امروز همراه ساير بازيكنان تمريناتش را از سر مي‌‌گيرد.

تعريف و تمجيد دايي از عباس‌زاده
90: علي دايي در پرسپوليس مدل 92 جوانان زيادي را به خدمت گرفته كه بعضي از آنها اسم و رسمي هم ندارند. اين بازيكنان در تمرين سعي مي‌‌كنند دايي را از خودشان راضي نگه‌ دارند تا شانس بازي كردن را بدست بياورند. به همين خاطر بازار رقابت داغ است و مخصوصا در خط حمله مي‌‌خواهند خودشان را به دايي نشان دهند. چرا كه دايي خودش مهاجم ششدانگي بوده و به همين خاطرتوجه ويژه‌اي به مهاجمان دارد. محمد عباس‌زاده مهاجم جوان پرسپوليس در تمرينات حسابي گل مي‌ زند و دايي هم به خاطر جذب اين بازيكن خوشحال است. در تمرين چند روز گذشته، دايي مدام عباس‌زاده را تشويق كرده و حتي در جمع بازيكنان گفته، عباس‌زاده مادرزاد گلزن است، از 3 تا موقعيت 2 تا را گل مي‌‌كند، با اين اوصاف، اگر دايي به او در بازي‌هاي رسمي ميدان دهد نبايد تعجب كرد. عباس‌زاده هم سعي مي‌ كند همين، روند را ادامه دهد تا فصل بعد پديده معرفي شده از سوي دايي باشد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها