کد خبر: ۱۴۸۴۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۳ تير ۱۳۹۲
مثل فرهاد باشيد که به خاطر پول قيد استقلال را نزد
به گزارش 598،امير قلعه‌نوعي قبل از شروع آخرين تمرين استقلال در اوکراين چند دقيقه‌اي براي آبي‌پوشان به صحبت پرداخت و گفته مي‌شود حرف‌هايي به زبان آورده که به نوعي طعنه به جباري بوده است.
او به شاگردان خود گفته يادشان باشد حالا کجا هستيد و ممکن است در پايان فصل چه جايگاهي داشته باشيد. امير قلعه‌نوعي رو به بازيکنان استقلال گفته: فصل بعد بازي‌هاي سنگيني پيش رو داريم ولي اين ديدارها مي‌تواند سکوي پرتاب شما باشد و با توجه به اينکه سال جام جهاني را پيش رو داريم در صورت عملکرد خوب در آسيا و ليگ برتر مي‌توانيد مسافر برزيل شويد. پس استقلال فرصت خوبي براي شما است که به بالاترين سطح از آرزوهاي فوتبالي خود برسيد و بايد قدر اين پيراهن را به بهترين شکل ممکن بدانيد.
سرمربي آبي‌پوشان در ادامه تصريح کرد: توجه داشته باشيد که حالا در چه جايگاهي هستيد و ممکن است آخر فصل کجا باشيد و هر موفقيتي کسب کرديد مديون استقلال و پيراهن آبي هستيد. پس مثل بسياري از بازيکنان فراموش نکنيد که فرصت ستاره شدن را استقلال در اختيار شما قرار داده است و بايد دين خود را به اين تيم ادا کنيد.
قلعه‌نوعي در پايان با اشاره به مجيدي گفت: خودم شاهد بودم که وقتي فرهاد از الغرافه جدا شد،‌از بسياري تيم‌هاي ليگ برتري پيشنهادهاي بالا داشت ولي ترجيح داد که در ايران پيراهن تيم ديگري را نپوشد و حتي از فوتبال خداحافظي کرد. فرهاد با اين کار ثابت کرد که چقدر استقلال را دوست دارد و به خاطر پول مقابل اين تيم قرار نمي‌گيرد و اقدام او بايد الگوي تمام فوتباليست‌ها باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها