کد خبر: ۱۴۸۳۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۳ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «امسال حتما باید یک جام برای هواداران تراکتور بگیریم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مسعود ابراهیم زاده درباره شرایط تیم تراکتور اظهار داشت: «شرایط تراکتور خوب است. ما تمرینات خوبی داشته ایم و بازیکنان مورد نظر کادر فنی هم جذب شده اند. مربیان بسیار خوبی هم در اختیار داریم و همه چیز برای موفقیت تراکتور مهیا است.»


وی درباره نیامدن نکونام و انصاری فرد به تراکتور افزود: «خیلی دوست داشتیم نکونام و انصاری فرد هم به تراکتور می آمدند اما به هر دلیلی حضور آنها منتفی شد. ما بازیکنان خوبی داریم که چیزی کمتر از انصاری فرد و نکونام ندارند و با انگیزه بالا منتظر شروع لیگ هستند.»


ابراهیم زاده افزود: «امسال سپاهان بهتر از بقیه تیمها یارگیری کرده اما ما هم مدعی هستیم. پارسال کسی فکر نمی کرد تراکتور مدعی باشد اما دیدید که در نهایت ما نایب قهرمان شدیم. هدف ما کسب یک جام است. چه لیگ باشد چه جام حذفی چون هرطور که شده امسال حتما باید یک جام برای هواداران تراکتور بگیریم.»


وی درباره دیدار تراکتور و پرسپولیس تاکید کرد: «به عنوان دیدار اول بازی سختی به ما افتاده اما با تمام توان در این مسابقه حاضر می شویم و پرسپولیس را با هوادارانش شکست می دهیم.»


هافبک تراکتور درباره اینکه چرا از این تیم نماینده ای در مراسم بهترین های لیگ برتر نبوده گفت: «واقعا در حق تراکتور نامردی شد. ما پارسال نایب قهرمان شدیم و حداقل می توانستیم یک بازیکن در میان نامزهای بهترین بازیکن لیگ داشته باشیم. تماشاگران ما هم که از طرف خود فدراسیوت و سازمان لیگ لقب پرشورترین تماشاگران را به خودشان اختصاص دادند نباید حتی مورد تقدر قرار می گرفتند؟ در این مراسم واقعا حق تراکتور خورده شد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها