کد خبر: ۱۴۸۳۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۳ تير ۱۳۹۲
سرمربي آبي‌پوشان شب قبل از بازگشت به تهران بازيکنان بزرگتر تيم را به لابي هتل محل اقامت فراخواند و جلسه‌اي با آنها داشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در خبرها داشتيم که امير قلعه‌نويي از اردوي اوکراين استفاده کرد و کاپيتان‌هاي تيم خود را برگزيد تا در طول فصل با حرف و حديثي در مورد مسئله کاپيتاني روبه‌رو نباشد.


سرمربي آبي‌پوشان شب قبل از بازگشت به تهران بازيکنان بزرگتر تيم را به لابي هتل محل اقامت فراخواند و جلسه‌اي با آنها داشت. در اين نشست مجيدي، رحمتي، منتظري، نيکبخت، صادقي و اکبرپور حضور داشتند و قبل از شروع شدن جلسه قلعه‌نويي از ماجدي خواست تا برهاني را هم به اين نشست فرا بخواند.


اين جلسه حدود يک ساعت به طول انجاميد و طي آن قلعه‌نويي از کاپيتان‌هاي تيمش خواست تا در کمتر شدن حواشي تيم‌ به او کمک کنند و با توجه به حساسيت‌هاي بازي در فصل جديد با هر بازيکني که در تيم رفاقت بيشتري دارند توصيه کنند که از پرداختن به مسائل حاشيه‌اي پرهيز شود.


ناگفته نماند در اين جلسه مقرر شد هر ماه يکي از کاپيتان‌هاي تيم با فتح‌الله‌زاده جلسه‌اي داشته باشد و به عنوان نماينده بازيکنان مشکلات آبي‌پوشان را به اطلاع مديرعامل برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها