کد خبر: ۱۴۸۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۶ تير ۱۳۹۰
کارگردان «سال‌های مشروطه» گفت: بسیار علاقه‌مند هستم بتوانم واقعه 7 تیر و به ویژه زندگی استاد مطهری را به فیلم یا یک مجموعه تلویزیونی تبدیل کنم.
محمدرضا ورزی نویسنده و کارگردان درباره ساخت آثاری درباره اشخاص مهم تاریخ انقلاب به خبرنگار سینمایی برنا گفت: بسیار علاقه‌مند هستم بتوانم واقعه 7 تیر زندگی دکتر بهشتی و به ویژه زندگی استاد مطهری را به فیلم یا یک مجموعه تلویزیونی تبدیل کنم به تصویر کشیدن زندگی استاد مطهری یکی از آرزوهای من است.

وی ادامه داد: مطهری یکی از حلقه‌های اتصالی نهضت 15 خرداد هستند که نسل جوان ممکن است اطلاعات چندانی از شخصیت این بزرگوار نداشته باشند.

کارگردان «تبریز مه آلود» با اشاره به اینکه آگاه سازی جوانان در زمینه تاریخ لازم و ضروری است، اظهار کرد: باید فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تاریخی ساخته شود تا آگاهی تاریخی نیز در جوانان شکل بگیرد. شهادت باهنر و رجایی از اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که ساخت مجموعه تلویزیونی و سینمایی می‌تواند به شناخت این افراد در جامعه کمک بزرگی کند.

ورزی یادآور شد: در شرایط فعلی ساخت مجموعه تلویزیونی به دلیل گستردگی آن می‌تواند تاثیر بیشتری در جامعه بگذارد و اطلاع رسانی آن نیز موثرتر است.

کارگردان «سال های مشروطه» در پایان تاکید کرد: ساخت چنین آثاری نباید توسط یک فیلمساز صورت بگیرد بلکه باید از تعدادی فیلمساز بانگاه‌های متفاوت دعوت کنند تا درباره اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی فیلم بسازند از این طریق زوایای مختلف نهضت حضرت امام (ره) نمایان می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها