کد خبر: ۱۴۸۳۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۳ تير ۱۳۹۲
دروازه بان سابق تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: «يادم نمي‌آيد با برومند که اتفاقا هميشه هم اتاقم بوده به مشکلي برخورد کرده باشم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرويز برومند دلايل نامعلوم اتفاقات حاشيه‌اي دوران حضورش در رقابت‌هاي ليگ برتر را نبش قبر کرد. نکته جالب توجه اينکه نوک پيکان انتقاداتش بيشتر متوجه نيما نکيسا بود. اما در روز اول ماه رمضان روزه سکوت دروازه‌بان اسبق پرسپوليس و تيم‌ملي شکسته شد.


نکيسا ضمن ابراز تعجب از حرف‌هاي پرويز برومند اظهار داشت: «اگر بگويم با عابدزاده مشکل نداشتم دروغ است چون بنا به دلايلي که براي خودم محترم است با وي مشکل داشتم و هنوز دارم اما يادم نمي‌آيد با برومند که اتفاقا هميشه هم اتاقم بوده به مشکلي برخورد کرده باشم که حالا اين زخم کهنه سر باز کند!»


وي در ادامه اين گفتگو گفت: «خيلي دوست داشتم پرويز در لابه‌لاي حرف‌هايش از درد دل دروازه‌بان‌هاي باتجربه‌اي مي‌گفت که براي حضور فلان دروازه‌بان در تيم ملي با قصد و نيت قبلي قرباني شدند تا اين دروازه‌بان جنوبي بال و پر بگيرد و هر طور که شده ملي‌پوش شود.»


نکيسا در پايان اين گفت‌وگوي تصريح کرد: «کاش هم بازي و دوست خوبم در تيم ملي پس از سال‌ها حتي براي دلخوشي هم که شده ادبيات گفتاري‌اش را تغيير مي‌داد اما آنچه که از زبان برومند شنيدم حاکي از تفکراتي بود که 15 سال پيش هم برومند را احاطه کرده بود!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها