کد خبر: ۱۴۸۲۴۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۲۲ تير ۱۳۹۲
گزارش تمرین امروز سرخ‌پوشان
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که مهرداد پولادی در آن حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان دور زمین دویدند و سپس در سالن وزنه به تمرین پرداختند.

* در تمرین امروز پرسپولیس مهرداد پولادی مدافع مصدوم این تیم حضور داشت. وی صحبت‌های اختصاصی با دایی و شیرینی داشت و پس از دقایقی محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

 

* پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آلمان سوژه اصلی بازیکنان و کادر فنی در تمرین امروز صبح بود. همه پرسپولیسی‌ها عملکرد ملی پوشان والیبال مقابل آلمان را مورد تمجید قرار دادند.

* یکی از نکات جالب تمرین امروز حضور 4 بازیکن آفریقایی بود که برای تست به تمرین آمده بودند. آنها طوری کنار ورزشگاه درفشی‌فر نشسته بودند که همه خیال می‌کردند از کارگران ورزشگاه هستند. البته به این 4 بازیکن به دلیل اینکه از قبل هماهنگی نشده بود، اجازه تمرین داده نشد.

* در تمرین امروز هواداران و خبرنگاران پشت درهای بسته بودند.

* پرسپولیسی‌ها فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم فولاد خوزستان می روند و روز چهارشنبه نیز به مصاف سایپا خواهند رفت.

 

*برخی از خبرنگاران در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس از شیرینی، سرپرست پرسپولیس سوال کردند که با وجود بدهی‌ها چطور قرارداد بازیکنان تیم خود را در هیئت فوتبال ثبت کردید، گفت: ما شبیخون زدیم و ثبت کردیم و دیگران هم می توانند یاد بگیرند.

 

*علی دایی امروز زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها