کد خبر: ۱۴۸۲۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۲۲ تير ۱۳۹۲
ملی‌پوش والیبال ایران گفت: خیلی ناراحت و متأسفم که بازی آخر را با شکست پشت سر گذاشتیم. مردم بدانند که ما تمام توان خود را در این بازی گذاشتیم.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی پس از شکست سه بر صفر مقابل آلمان در آخرین بازی لیگ جهانی اظهار داشت: خیلی ناراحت و متأسفم که بازی آخر را با شکست پشت سر گذاشتیم. مردم بدانند که ما تمام توان خود را در این بازی گذاشتیم اما نتیجه حاصل نشد. یک مقدار خسته بودیم و پس از شکست در گیم‌های اول و دوم از لحاظ روحی و روانی نیز دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: شاید مصلحت این بود که بازی آخر را با شکست به پایان برسانیم. شاید اگر همه بازی‌ها را با موفقیت به پایان می‌رساندیم یک مقدار مغرور می‌شدیم.

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: امیدوارم در مسابقه بعدی که جام ملت‌های آسیا خواهد بود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. باز هم از همه هواداران که در مدت حضور در لیگ جهانی ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم و از بابت باخت امروز ناراحت هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعيد از باشت گچساران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۰
۰
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت تمتم دلاور مردان واليبال به همه تان افتخار ميكنيم ممنون سيد عزيز زنده باد ايران
پاسخ
یک پزشک ورزشکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۰
۰
اسلام درخبرهاشنیدیم که تیم ایران روزمسابقه دست به تمرین زده است.بنده به عنوان یک پزشک ورزشکارکه ضمن داشتن تجربیات سی ساله درفعالیتهای ورزشی اطلاعات کاملی نیز درزمینه فیزیولوژی وپزشکی ورزشی دارم به نکته بسیارمهمی اشاره میکنم: درتورنمنتهای فشرده ای مثل وضعیت فعلی تیم والیبال مدیریت انرژی تک تک اعضای تیم بسیارحائزاهمیت است.علی رغم تجربیات ولاسکوواحترامی که برای ایشان قائلم باید عنوان کنم که ایشان باتمرین روزمسابقه اثربسیاربدی روی ریکاوری تیم داشته وبه همین دلیل تیم ایران نتوانسته باانرژی کامل دردیدارباآلمان ظاهرشودوتمام قابلیتهای خودرابه نمایش بگذارد.امیداینکه درآینده توجه بیشتری دراین زمینه به عمل آورند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها