کد خبر: ۱۴۸۱۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۲ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «تا آخرین روز برای نکونام و انصاری فرد صبر کردیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مجید جلالی درباره تراکتوری نشدن انصاری فرد و نکونام اظهار داشت: «ما یک سهمیه داشتیم که با نکونام و انصاری فرد مذاکره کردیم و قرار بود با هر کدام که به توافق رسیدیم قرارداد ببندیم. تا روز آخر و لحظه آخر نقل و انتقالات هم منتظر ماندیم اما هیچ کدام از این دو بازیکن با تراکتور به توافق نرسیدند. من هم دیگر بازیکن ایرانی مد نظر ندارم.»


جلالی در خصوص اینکه آیا از نکونام دلخور است یا نه؟ گفت: «خیر. هیچ دلخوری از نکونام ندارم. به هر حال هر کسی صلاح خود را بهتر می داند و نکونام هم دوست داشت در استقلال بماند. امیدوارم او هر کجا که هست موفق باشد.»


وی در خصوص اینکه آیا موفق به صحبت با نکونام شده افزود: «خیر. می خواستم تولد فرزندش را هم تبریک بگویم که موفق نشدم با او صحبت کنم.»


سرمربی تراکتور درباره اینکه حضور آندو هم در تراکتور منتفی شده افزود: «آندو جزو گزینه های ما بود اما دیروز شنیدم که با تیم های قطری قرارداد بسته است. البته صحت و سقم این موضوع را نمی دانم.»


جلالی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش کامل شده؟ گفت: «در یکی دو پست به بازیکن نیاز داریم که از بین گزینه های خارجی افراد مورد نظرمان را انتخاب می کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها