کد خبر: ۱۴۸۰۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۲ تير ۱۳۹۲
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که مهرداد پولادی در آن حضور داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان دور زمین دویدند و سپس در سالن وزنه به تمرین پرداختند.

* در تمرین امروز پرسپولیس مهرداد پولادی مدافع مصدوم این تیم حضور داشت. وی صحبت‌های اختصاصی با دایی و شیرینی داشت و پس از دقایقی محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

 

* پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آلمان سوژه اصلی بازیکنان و کادر فنی در تمرین امروز صبح بود. همه پرسپولیسی‌ها عملکرد ملی پوشان والیبال مقابل آلمان را مورد تمجید قرار دادند.

* یکی از نکات جالب تمرین امروز حضور 4 بازیکن آفریقایی بود که برای تست به تمرین آمده بودند. آنها طوری کنار ورزشگاه درفشی‌فر نشسته بودند که همه خیال می‌کردند از کارگران ورزشگاه هستند. البته به این 4 بازیکن به دلیل اینکه از قبل هماهنگی نشده بود، اجازه تمرین داده نشد.

* در تمرین امروز هواداران و خبرنگاران پشت درهای بسته بودند.

* پرسپولیسی‌ها فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم فولاد خوزستان می روند و روز چهارشنبه نیز به مصاف سایپا خواهند رفت.

 

*برخی از خبرنگاران در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس از شیرینی، سرپرست پرسپولیس سوال کردند که با وجود بدهی‌ها چطور قرارداد بازیکنان تیم خود را در هیئت فوتبال ثبت کردید، گفت: ما شبیخون زدیم و ثبت کردیم و دیگران هم می توانند یاد بگیرند.

 

*علی دایی امروز زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها