کد خبر: ۱۴۸۰۱۱
زمان انتشار: ۰۱:۳۸     ۲۲ تير ۱۳۹۲
محمود کریمی:
مربی سپاهان می‌گوید با رفتن دهنوی تیمش به یک "پلی‌میکر" نیاز داشته است.

محمود کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جذب مجتبی جباری از سوی سپاهان گفت: بعد از پیوستن دهنوی به پرسپولیس به یک پلی‌میکر نیاز داشتیم؛ به یک بازیکن خلاق و طراح. البته خود ما فکر می‌کردیم، جباری در استقلال خواهد ماند ولی به ما گفته شد، جباری تمایل دارد به سپاهان بیاید و آقای کرانچار هم بعد از اینکه این مسئله را فهمید، گفت که از آمدن جباری استقبال می‌کند و با آمدن او تیم ما کامل شده و آماده‌تر از گذشته هستیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود، سپاهان پیشنهادهایی میلیاردی به بازیکنان تیم‌های دیگر می‌دهد، بیان کرد: از این مسائل اطلاعی ندارم. بهتر است این مسائل را آقای رحیمی پاسخ دهد ولی در سال گذشته تصمیم گرفتیم که اسکلت تیم را حفظ کنیم و نهایتا 3 الی 6 نفر از جمع اصلی ما جدا شوند. خوشبختانه مدیریت هم موفق شد، همه لیست داده شده از سوی آقای کرانچار را جذب کند و امسال سال سپاهان است.

مربی سپاهان در ادامه با تمجید از اردوی این تیم در اسلوونی افزود: اردوی ما در اسلوونی یکی از بهترین اردوهایی بود که دیده‌ام. هوای اسلوونی خیلی خوب بود و از لحاظ بدنسازی خیلی ما را آماده کرد. می‌خواهیم امسال دوباره در آسیا موفق باشیم و این هدفی است که ریاست محترم باشگاه فولاد سپاهان هم در نظر دارد.

کریمی در پاسخ به این سوال که انتقاداتی از انتخاب نویدکیا به عنوان بهترین بازیکن لیگ شده است، اظهار کرد: هنوز نویدکیا را از نزدیک ندیده‌ام و از طریق تریبون شما به او تبریک می‌گویم. به طور قطع سال گذشته بازیکنانی بودند که لیاقت این عنوان را داشتند اما محرم با درد زیاد برای ما بازی می‌کرد و زحمت می‌کشید. او برای ما خیلی موثر بازی می‌کرد و به نظرم انتخاب او به حق بود.

مربی سپاهان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نگران آسیب‌زایی حاشیه‌هایی انتقال جباری به سپاهان نیست، گفت: جباری بازیکن بااخلاق و باشخصیتی است. او به دنبال حاشیه نیست، مگر باشگاه استقلال حرفی بزند که او بخواهد جواب بدهد. او می‌خواهد در جام‌جهانی باشد و به طور قطع تمرکزش روی بازیش خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها