کد خبر: ۱۴۸۰۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۲۲ تير ۱۳۹۲
پیشکسوت استقلال ضمن تمجید از مجتبی جباری می‌گوید، او حق داشته به تیمی دیگر برود.

بهتاش فریبا، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که استقلال را برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر چگونه می‌بیند، گفت: استقلال با وجود از دست دادن دو، سه بازیکن اصلی‌اش نفرات جایگزین خوبی را به خدمت گرفته است. خودم بازی نظری را خیلی دوست دارم و اعتقاد دارم، می‌تواند چهره شود. نوری هم می‌تواند به استقلال خیلی کمک می‌کند.

او در ادامه با اشاره به جذب جباری از سوی سپاهان بیان کرد: فکر می‌کنم سپاهان اگر از لحاظ دفاعی خودش را بسته باشد، با وجود جباری و نویدکیا تیم بسیار خوبی می‌شود. امروز هم فوتبال حرفه‌ای است و می‌بینید یک بازیکن روزی در اسپانیا است و یک روز در آلمان. باید انتقال بازیکن امری عادی تلقی شود و به نظر من انتقال جباری به سپاهان هیچ ایرادی ندارد و او حق داشته نسبت به آینده‌اش تصمیم بگیرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی جباری به این تیم آسیب می‌زند، گفت: جباری بازیکن با قابلیت بالایی است و در این شکی نیست اما در یک تیم بزرگ، نبود یک بازیکن موثر نیست. با این حال برای جباری آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره فولاد اظهار کرد: فولاد به عنوان دیگر نماینده ایران در آسیا یک مربی بزرگ دارد که بی‌حاشیه است و با سلامت فوتبال را دنبال می‌کند. فرکی مربی بزرگی است. حیف شد که افشین از فولاد رفت. او در فولاد موثرتر بود و البته این به آن معنا نیست که در سپاهان مثمرثمر نخواهد بود اما به نظرم در فولاد می‌توانست نمایش بهتری داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها