کد خبر: ۱۴۷۹۸۰
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۲۱ تير ۱۳۹۲
بالاي 200 ميليون از استقلال طلب دارم. فتح اله زاده گفت اين پول را به تو مي دهم. او گفت قول ترك، قول است اما نمي دانم چرا اين پول را به من نداد.
گل: فرزاد حاتمي سرانجام به فولاد پيوست تا شاگرد حسين فركي شود. حاتمي در اولين مصاحبه پس از فولادي شدن درباره انتخاب اين تيم مي گويد:« خيلي خوشحالم در شهري بازي مي كنم كه همه فوتبال را درك مي كنند و روي فوتبال خيلي حساس هستند. اولين بار است كه فوتبال در خوزستان و كنار مردم خونگرم اين استان را تجربه مي كنم. اميدوارم كه خوزستاني هاي عزيز كمكم كنند تا اولين تجربه ام با موفقيت همراه شود»

حاتمي از فركي به عنوان يكي از دلايل انتخاب فولاد نام مي برد و مي گويد:« شايد به جرات بگويم 50 درصد حضورم در فولاد به خاطر فركي است. صحبت هاي بساري با او انجام دادم و حرفهاي حسين آقا خيلي در حضورم در فولاد نقش داشت. فولاد تيمي قدرتمند است و من هم در سال جام جهاني خوشحالم كه مربيام يك فوروارد نوك بوده و در 3 بازي جام جهاني 1978 فيكس بازي كرده. اميدوارم جواب اعتماد حسين آقا را بدهم از تجربه او هم استفاده بهينه را كنم»

از فرزاد حاتمي به عنوان جانشين آرش افشين ياد مي شود. او در اين باره مي گويد:« دوست ندارم به من بگويند جانشين افشين. من جانشين كسي نشدم و جاي خودم به فولاد آمدم. هر بازيكني جايگاه خاص خودش را دارد و من هم دوست داشتم افشين مي ماند تا در كنار هم يك خط حمله قدرتمند را تشكيل دهيم. قسمت بوده و افشين ترجيح داده در سپاهان فوتبالش را ادامه دهد. من هم براي او آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم خط حمله ما بهتر از فصل قبل باشد»

حاتمي درباره جدايي از استقلال و اينكه آيا براي بازي مقابل اين تيم خط و نشان مي كشي يا نه مي گويد:« جدايي من از استقلال فني نبود. همه هوادران هم اين را مي دانند. من روزهاي موفقي را در استقلال داشتم. استقلال هيچوقت اينطور قهرمان ليگ نشده، هيچوقت 4 تيم عربي را پشت سر هم نبرده و هيچوقت با اين اقتدار به جمع 8 تيم برتر آسيا نرسيده. خوشحالم كه همه اين موفقيت ها را با استقلال تجربه كردم.در 20 بازي براي استقلال 10 گل زدم. هواداران خيلي خوب از من حمايت كردند ، مرا دوست داشتند و من هم دوستشان داشتم. ناخواسته از استقلال جدا شدم و براي كسي هم خط و نشان نمي كشم. به پيشرفت در فولاد فكر مي كنم، همين و بس»

از حاتمي مي پرسيم براي حنيف هم خط و نشان نمي شكي كه او مي گويد:« من در فوتبال ايران اول براي محسن بنگر خط و نشان مي كشم. ضمن اينكه حنيف را اصلا بازي نمي دهند كه برايش خط و نشان بكشم. اگر هم بازي بدهند حنيف به من نمي خورد كه. يكجورهايي او بايد دوره بدنسازي طولاني را پشت سر بگذارد تا روبروي من بايستد.براي رويارويي با من بايد 200 شرايطش 200 درصد ايده ال باشد. البته او در خلوت اعتراف مي كند كه جلوي من عددي نيست اما وقتي كسي را مي بيند مي زند زير همه حرفهايش. او فصل قبل مي گفت تو رو خدا جلوي من آرام بازي كن تا قلعه نويي مرا در تركيب بگذارد. حنيف در خلوت به بهتر بودن من اعتراف مي كند اما جلوي عوام، عوامفريبي مي كند و اين و آن را گول مي زند. البته تمام اينها را براي شوخي گفتم »

حاتمي درباره طلبش از استقلال حرفهاي جالبي مي زند:« بالاي 200 ميليون از استقلال طلب دارم. فتح اله زاده گفت اين پول را به تو مي دهم. او گفت قول ترك، قول است اما نمي دانم چرا اين پول را به من نداد. هنوز زمان زيادي تا عيد باقي مانده اما فكر مي كنم فتح اله زاده از حالا به من دروغ 13 گفت كه پولم را مي دهد. نمي دانم چرا فتح اله زاده وعده سر خرمن مي دهد؟ او مي تواند خيلي راحت بگويد الان ندارم و من هم حرفش را به عنوان يك همزبان قبول مي كنم. وقتي مي گويد پولت را مي دهم اما نمي دهد براي مديرعامل استقلال خيلي زشت است. اين را هم به عنوان آخرين جمله به فتح اله زاده مي گويم فتح اله  فتح اله، دروغ نگو به مولا»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها